یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

یاسمین ☆

گزارشگر

1391/7/27 10:15
نویسنده : مامان ز✿ـرا
315 بازدید
اشتراک گذاری

 

هر چی به یاسمین میگفتم اتاقتو مرتب کن، گوش نمیکرد و میگفت:خب حالا عجله

نکن، میخوام برنامه کودک ببینم. بعد از دیدن برنامه هم انگار نه انگار!با خودم گفتم

حالا چیکار کنم؟......خودم شدم گزارشگر، مشت دستم شد میکروفون.

با هیجان رفتم سمت یاسمین و گفتم:سلام،اسم شما چیه؟ بچم انگار بهش شوک

وارد شده بود، خجالت می کشید. گفتم کوچولو خجالت نکش ،بگو اسمت چیه؟

خیلی آروم گفت یاسمین گفتم قبول نیست، اگه جایزه میخوای باید بلند بگی اسمت

چیه؟ با صدای بلند گفت: یاسمین_ فامیلیت چیه؟ چند سالته؟ اونم بلند جواب میداد و می خندید.

گفتم:من یه گزارشگرم اومدم اتاق بچه رو ببینم، اگه تمیز بود بهش جایزه بدم.

شما اتاقت تمیزه؟ یاسمین: شما یه دقیقه نیا تو اتاق....

رفت تندی اتاقشو و مرتب کرد و منو صدا زد. بفرما خانوم گزارشگر.

منم همچنان با هیجان، به به چه اتاقی، دست و جیغ و هورا. یاسمین هم شروع کرد

به دست زدن و جیغ کشیدن.وجداناً خیلی قشنگ اتاقشو مرتب کرد(باریکلا گل دختر)

چشمشو بست،دستشو آورد جلو تا جایزه بگیره(بیسکویت با شیر) 

 

***از دست تو، چه ترفندایی باید بکار ببندم تا حرف گوش بدی، عزیز دلم*** 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

زینب
27 مهر 91 19:29
آفرین به تو مامان با این کار خلاقانه


مرسی از تشویقت
هدیه!
28 مهر 91 19:34
عالی بود طرفندتون!


آره،چون جواب داد.
راستی ترفند با کدوماشه؟ت یاط
P@rgol
29 مهر 91 23:44
وای عالی بود!
کاش یکی از این شیوه ها روی من به کار می بست!
درسته وقتش اون موقه بود ولی هنوزم دیر نیس واسه من!!
یه بدی که داره این خونه جدیدتون اینه که من از آپدیت شدنش با خبر نمیشم! اگه بلاگفا بود تو قسمت دوستان میزدم...


خودم بیام خونتون،به عنوان گزارشگر؟
از این به بعد بهت خبر میدم.
هدیه!
30 مهر 91 15:55
منم همین مشکل پرگلو دارم به منم خبر بدید!


به قول خودت،دشم(چشم)
هدیه!
30 مهر 91 17:05
دشمتون بی بلا!


الهی بری کربلا
مامان کیانا
1 آبان 91 13:32
ممنون از یادگاریتون که برای دخترم گذاشتی امیدوارم که صفحات یادگاری دخترتون همیشه شادباشه
مامان نسترن
3 آبان 91 1:55
چه قدر جالب . منم همین روشو باید اجرا کنم. درضمن خانومی گل ممنونم از همفکری و کمک به بهتر شدن حالم


خواهش میکنم.امیدوارم هر چه زودتر حالت خوب بشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین ☆ می باشد