یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

یاسمین ☆

رویای گنجشکها

1391/8/1 18:41
نویسنده : مامان ز✿ـرا
2,136 بازدید
اشتراک گذاری

 

سریال رویای گنجشکها برام شده یه خاطره ، یه خاطرهء قشنگی که با یاسمینِ گلم

بوجود اومده. هر وقت فیلم تموم میشه با هم شروع میکنیم به خوندن ترانهء پایانی

فیلم. اولا کلماتشو بصورت نامفهوم سر هم میکرد و میخوند ولی حالا که چند بار

براش خوندم، خیلی قشنگ و با حس شروع میکنه به خوندن.

( آخه چقد تو باحالی دخملم)

 

بیا مَرَ یاری بِدِن،می دیلِ دیلداری بِدِن

بیا به من کمک کن،به دلم دلداری بده

می زندگی هَمش غَمَه،یه دونیا غم می همدَمَه

زندگیم همش غمه،یه دنیا غم،همدممه

نَنی چی جور غم دارَمَ، تِرا می ور کم دارَمَ

نمی دونی چی جور غم دارم،ترو پیشم کم دارم

می زندگی،می دیلخوشی،اَنَ که تو بایی میشیی

زندگیم و دلخوشیم،اینکه تو بیای پیشم

اَحَرفُ باز بُگُفتَمَه،فَرَس مَرَ بُسوختَمَه، چرا نایی تو

این حرفو قبلاً هم گفتم،بدادم برس که سوختم،چرا نمیای؟

بَیی دوباره پا گیرَم،تی دستانِ حنا گیرم،اگر بَیی تو

اگه بیای دوباره سرپا میشم و دستاتو حنا میذارم،اگه بیای تو


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

دوست
1 آبان 91 19:05
چه جالب


آره خب.
هدیه!
1 آبان 91 19:33
از طرف من هنگام خوندن شعر ببوسیدش!



حتماً،مرسی


مامان سبحان جون
4 آبان 91 5:20
ماشالا به این نی نی خوشمل و ناناس یه سری هم به ما بزنید ممنون
P@rgol
5 آبان 91 13:30
آخی این شعره خیلی قشنگه!
میگم شما هم تو کارِ ترجمه ای پس؟!
رفتم ادامه مطلب قالب عوض شد!!
قضیه چیه!؟


بله،خیلی
اگه متن به زبون گیلکی باشه،می ترجیم.
خودمم تعجب کردم که چرا اینطوریه!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین ☆ می باشد