یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

یاسمین ☆

نقاشی ارسالی برای...

1393/3/20 2:24
نویسنده : مامان ز✿ـرا
966 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب به طور تصادفی یاد نقاشی یاسمین افتادم که پارسال برای برنامه نقاشی نقاشی ارسال

کرده بود،شروع کردم به سرچ کردن،و بالاخره نقاشی یاسمینمو دیدم،نمی دونم نقاشیشو کی به 

نمایش گذاشته بودن ولی من حالا دیدم و خیلی هم خوشحال شدم،یادِ رفتنت به کلاس نقاشی

میفتم.انگار از اون زمان خیلی میگذره،چون حالا نقاشیت خیلی فرق کرده عزیز دلمعینک از وقتی

هم که این نقاشی رو ارسال کردیم و هیچ خبری نشد،علاقت به این برنامه کم شدمتفکر

فک کنم با دیدن نقاشیش کلی ذوق کنه این دخملی نازمچشمکبوس

دوستای عزیز وبلاگی ممنون میشم اگه لطف کنید و به نقاشی یاسمین رای بدید.

با تشکر از همه شما عزیزانمحبتبوس

یاسمین فرمان سکوتی 5 ساله - آزاد

آزاد

پسندها (12)

نظرات (26)

مامان یاسمن و محمد پارسا
20 خرداد 93 2:52
عزیز دلم نقاشیت خیلی قشنگ همین الان رای دادم اومدم
مامان ز✿ـرا
پاسخ
خانمی شما بیدارید؟ممنونم گلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
20 خرداد 93 3:05
بله عزیزم یکم کار داشتم همین حالا تموم شد یعننی لباسشویی لباسا را شستمنم عکسها را گذاشتم داشتم می رفتم بخوابم دیدم پست گذاشتید عزیزم فداش بشم نقاشیش ماه ماهه دوست داشتم بیام گپ اما پارسا داره صدام می کنه ایشالاه فرصت بشه بیام باهم گپ بزنیم دلم خیلی تنگ شده برا اونروزا که باهم گپ می زدیم عزیزم من برم پارسا اب می خواد دوستت دارم خدا نگهدار
مامان ز✿ـرا
پاسخ
قربون مهربونیت عزیزم،ایشاله از نزدیک همدیگر رو ببینیم و گپ بزنیممنم خیلی دوستون دارم خانم گل
خاله ی مهربون
20 خرداد 93 13:05
خیلی قشنگ شده.
مامان ز✿ـرا
پاسخ
چشمای نازتون قشنگ میبینه
خاله ی مهربون
20 خرداد 93 13:08
رای داده شد
مامان ز✿ـرا
پاسخ
فدای شما
مامان سونیا
21 خرداد 93 8:13
عزیزم رفتم بهت رای دادم آفرین به خانم خوشگل با نقاشی قشنگش
مامان ز✿ـرا
پاسخ
خاله جونم لطف کردید
مامان زهرا
22 خرداد 93 13:27
به به چه نقاشی قشنگی،آفرین دختر نازم
مامان زهرا
23 خرداد 93 1:55
سلام شما بیداری؟ خصوصی عزیزم
مامان ز✿ـرا
پاسخ
جام جهانی شروع شد و مگه میشه دیگه خوابید از دسته...اومدم گلم
مامان ترنم
23 خرداد 93 11:40
عزيزم من الان ديدم. خيييييييييلي خوشگل كشيدي عزيزم. الان هم ميشه راي داد؟ چطوري بايد راي داد؟
مامان ز✿ـرا
پاسخ
چشماتون خوشگل میبینهبله خاله جون میشه
مامان یاسمین
23 خرداد 93 13:11
سلام عزیزم نقاشی زیبایی بود موفق باشید
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان آمیتیس
25 خرداد 93 0:15
وااااااااااااااااااااای چه نقاشی خوشگلی چه دختر هنرمندی مامانی چطور و کجا باید رای بدیم
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ممنون عزیزمالان میام بهتون میگم
خاله ی مهربون
26 خرداد 93 19:40
سلام عزیزم ممنونم به من سرزدید.خونه نیستم.برم خونه کدشو واستون ایمیل میکنم
مامان ز✿ـرا
پاسخ
فدای مهربونیت عزیزم
مریم(پرنیاوبردیا)
27 خرداد 93 13:27
سلاااااااااام زهرا جونم....... ببخشید دیر بهتون سر زدم امتحان داشتم و نمیتونستم..... من هر کاری میکنم نمیتونم نقاشی پرنیا رو واسه نقاشی نقاشی شبکه پویا بفرستم.... اگه زحمتی نبود منو راهنمایی کنید البته تا یه جاهایی پیش رفتم ولی آخر سر همه چی خراب میشد چه نقاشی خوشگلی هم کشیده یاسمین جوون... آفرین عزیزکم راستی اون سایتی که اول پست تون گفتین من رفتم وای متاسفانه واسم صفحه ی باز نشد چرا؟؟ خب دیگه بمر سراغ پست هایه پایینی..... خیلی وقت بود بهتون سر نزده بودم... ولی خب شما محبتت تون ثابت کردین و بهم سر میزدین
مامان ز✿ـرا
پاسخ
سلام عزیزم،فکرشو میکردم تاخیرت مربوط به امتحانات باشه.ایشاله که موفق بوده باشی الان میام براتون توضیح میدم.ممنون که وقت میذاری و مطالبو میخونی،دوست داریم عزیزم
مهدیا
27 خرداد 93 13:33
سلام مامان مهریون و با ذوق و هنرمند...... وبلاگت خیلی زیباست یعنی حرف نداره........ مخصوصا کوچولوی نارت........ اگه تمایل برای تبادل لینک داشتین خبرم کنین تا لینک تون کنم...... اگه به ما سر بزنین خوشحال میشیم.... منتظر حضور سبزت هستم.
مریم(پرنیاوبردیا)
27 خرداد 93 20:12
زهرا جون هم نظر گذاشتم هم 5 تا ستاره به یاسمین جون دادم..... بابت توضیح تون ممنونم... بازم اگه گیر کردم رو کمک تون حساب میکنم
مامان ز✿ـرا
پاسخ
مریم جون یه دنیا ممنون،ایشاله جبران کنم براتخواهش میکنم،خوشحال میشم
مریم(پرنیاوبردیا)
27 خرداد 93 20:13
راستی عزیزم من با اسم پرنیا نظر گذاشتم
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ممنون گلم
بابا و مامان
29 خرداد 93 8:34
مامان آوا
30 خرداد 93 0:56
سلام خانمی . آوا هم به یاسمین جون رای داد
مامان ز✿ـرا
پاسخ
سلام عزیزمممنون از آوای خوشگلم
بابا و مامان
31 خرداد 93 8:46
مامان آمیتیس
31 خرداد 93 23:19
عزیزم ما به یاسمین رای دادیم
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ممنون گلم
مامانی- گل پسر مامانی
1 تیر 93 9:39
عزیزم خیلیییییییییییییییییییییییی نقاشیت خوشگله. چقدر شاده. ماشالا دختر هنرمندی هستیا!!!!!!!!!!!!!!!
مامان ز✿ـرا
پاسخ
مرسی خاله جونی،شما لطف دارید
m0zhde
1 تیر 93 16:35
ghashange
خاله ی مهربون
2 تیر 93 21:16
سلام گلم ممنونم از حضورتون.نه گلم نمیشه شعر رو دانلود کرد.چون فلش هست
مامان ز✿ـرا
پاسخ
سلام خانمی.ممنون
مامان ملینا
12 تیر 93 0:24
عزیزم چطور باید رای داد ؟ هنوز هم وقت هست؟
یاسی
10 مهر 93 17:17
منم اسمم یاسمینه.ولی من یکسالمه.به اندازه تو ناز نیستم.اما بابا ومامانم بدون من میمیرنوخودشان میگن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین ☆ می باشد