یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

یاسمین ☆

عزیزک قصه گوی من*

1393/2/7 16:58
نویسنده : مامان ز✿ـرا
1,079 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر گلم و همه دوستای گل وبلاگیمون.

چهارشنبه، خانم غلامی (معلمتون)از بچه ها خواسته بودن که یه کتاب داستان

درست کنید.وقتی اومدیم خونه بهت گفتم،بشین فکر کن و شب بجای اینکه من

برات قصه بگم شما باید برام یه قصه بگی.اولش همش میگفتی:آخه چی بگم،

بلد نیستم.گفتم هر چی که به ذهنت میادو بگو.مثلاَ در مورد کلاس و دوستات یا

در مورد مسواک کردن یا ...بالاخره یه قصه برام گفتی و منم شروع به نوشتن تو

چک نویس کردم و بعدش یه کتاب کوچولو درست کردم و گفتم: نوشتن قصه ایی

که گفتی از من،نقاشیش از خودت ...جالب اینجاست که بعد از اتمام کار،خودت

رفتی و از کل صفحاتش عکس انداختی.باریکلا به حواست،عزیز دلمبغلماچ

البته این نقاشی آخر رو خودم کمکت کردمزبانولی در کل میتونم بگم که واقعاً

بچه های این دوره خیلی خیلی باهوشنلبخندقلب

برایت دنیایی به زیبایی هر آنچه که زیبایش میدانی آرزو میکنم *عزیز نازنینم*

تشکر نوشت:

اینم کادوی روز مادر از طرف دختر گلم، که درِِ ِ گوشی روزم رو تبریک گفت و این

کاردستی خوشگلو بهم داد.*فدای دستای کوچولو و هنرمندت،یاس بانوی عزیزم

و این هدیه ها هم از طرف مامان مهربونِ فرشته های ناز زندگی ما برای تبریک

سالگرد ازدواج.خیلی خیلی ازش ممنونمقلبماچ

و تشکر از همه دوستای گلی که به ما تبریک گفتن.

آرزو دارم دلتان از غصه ها خالی شود

سهمتون از زندگی، یک عمر خوشحالی شود ..

این کار زیبا،از طرف   خاله ی مهربون* ممنون خاله جون


.: یاسمین تا این لحظه ، 5 سال و 11 ماه و 14 روز و 16 ساعت و 49 دقیقه و 31 ثانیه 

پسندها (1)

نظرات (17)

مامانی- گل پسر مامانی-
7 اردیبهشت 93 16:50
آفرین به این مامان و دختر با ذوق و خلاق. خیلیییییییییییییییی کارتون جالب بود. من خیلییییییییییییییی خوشم اومد. چه هدیه خوبی گرفتید. می دونم چه حسی داشتید. ایشالا همیشه خوش باشید
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ممنون از نگاهت خاله جونم.امیدوارم مفید واقع بشهبله خانمی،بهترین هدیه بود که از دخملی گرفتم.همچنین شما و پسر با حالت
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 اردیبهشت 93 19:14
افرین به یاسمین جونم فدات بشم چه قصه قشنگی قابل شما را نداشت مامان جون دست خاله مهربون در نکنه خیلی قشنگه
مامان ز✿ـرا
پاسخ
آفرین به شما که با نگاه قشنگتون به ما انرژی میدیدفدای شمابله خاله مهربون خیلی زحمت کشیدن
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 اردیبهشت 93 19:15
یاسمین جونم خیلی دوست داریم
مامان ز✿ـرا
پاسخ
من بیشتر
مامان بیتا و تینا
7 اردیبهشت 93 20:20
سلام نفسم الهی که خدا دخترت رو زیر سایه خودش حفظ کنه یعنی میشه منم اون روز رو ببینم که دخترام با دست خودشون کادوی روز مادر بهم بدن؟ خوش به حالت چه لذتی بردی دوستتون دارم راستی عزیزم برو خصوی
مامان ز✿ـرا
پاسخ
سلام عزیز دلمالهی آمین،همچنین دخترا خوشگل شماچرا نمیشه عزیز دلم به چشم بهم زدنی این گلای خوشگل بزرگ میشن و این کارا دوست داشتنی رو انجام میدن و شما لذتشم میبری
خاله ی مهربون
8 اردیبهشت 93 12:37
عزیزم خیلی قشنگ بود.لاااااااااااااااااااااااااایک
مامان ز✿ـرا
پاسخ
قربرون شما
مریم(پرنیاو بردیا)
8 اردیبهشت 93 17:58
عزیزمممم....... خیلی قشنگ شده عزیزم........... آفرین به تو که اینقد هنرمندی... موفق باشی هنرمند کوچولویه من
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ممنون مریم جونمایشاله شما هم همیشه موفق باشی گلم
مامان پروین 👱
9 اردیبهشت 93 11:29
سلام یاسمین عزیز و زهرای گلم سال نو مبارک ببخشید تاخیر داشتیم اما همه عکسهای خوشگلتونو دیدیم و لذت بردیم انشاا... خدا همیشه بهتون سلامتی بده عزززیزم
مامان ز✿ـرا
پاسخ
سلام خانم گلایشاله تاخیرتون خیر باشه.ممنون از نگاهت عزیزم.همچنین به شما و خانواده محترمتون
بابا و مامان
9 اردیبهشت 93 14:54
مامان آوا
9 اردیبهشت 93 19:27
آفرین یاسمین عزیزم خیلی قشنگ درست کردی. دستت مامان گلتم درد نکنه
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ممنون خاله جونمقربون شما
خاله ی مهربون
11 اردیبهشت 93 19:31
http://www.pixentral.com/pics/1NMYYUksnIbYKkW7TGMFUIaE1qrG61.jpg این عکس روی سیستمم مونده بود.گفتم شاید بکارشما بیاد
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ممنون خاله جون این عکس هم قشنگه
خاله ی مهربون
11 اردیبهشت 93 19:35
شب آرزوهاست و محتاجیم به دعا گلم.
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ایشاله به حاجت قلبیت برسی عزیزم
خاله ی مهربون
15 اردیبهشت 93 1:23
سلام عزیزم ممنونم بهم سرمیزنید.به روی چشم .امروز و فردا دورش میگیرم.منتظر خبرهای من باشین
مامان ز✿ـرا
پاسخ
سلام خالهء مهربونلطف میکنید عزیزم
مامان جون مهناز
15 اردیبهشت 93 9:43
الهی قربون اون دستای کوچولوت برم من جیگر خاله خلاقیتتون تو حلقم سالگر ازدواجتون هم مبارک انشالله سایتون بالا سر دخملی باشه 1000 سال
مامان ز✿ـرا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونیممنون گلم.بوس برای موژان جونم
مامان ترنم
17 اردیبهشت 93 9:24
چه داستان قشنگي. نقاشي‌ها كه ديگه حرف نداشت بسيااااااااااار زيبا.
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ممنون خاله جونم
دخــღـلی شکلـک
19 اردیبهشت 93 17:32
با افتخار مهربون
خاله ی مهربون
21 اردیبهشت 93 8:05
سلام گلم قابل دار نبود بهتره پست ثابت وبلاگت تبلیغ اون وبلاگت بذاری تا بازدیدش بالابره
مامان ز✿ـرا
پاسخ
سلام عزیز دلخالهء مهربون همین کار و کردم و بازم ممنون.بهترینها رو برات آرزومندم
خاله ی مهربون
24 اردیبهشت 93 18:29
http://www.pixentral.com/pics/1dEpw7AzOK1ig4gUUbuohn6kDKuBAT1.jpg کاش عکسهارو میذاشتین توی وبلاگتون تا بدونم کدومش فرستادم
مامان ز✿ـرا
پاسخ
حتماً میذارم خاله جون.یه کم وقت کم آوردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین ☆ می باشد