یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

یاسمین ☆

ثبت نام درکلاس اول

1393/3/15 17:11
نویسنده : مامان ز✿ـرا
1,311 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیز دلم بعد از برگشتن از تهران،رفتیم واکسن قبل از ورود به مدرسه رو زدی،یه

کم ناراحتی کردی ولی با خرید بستنی آروم شدی و بعدش کپی شناسنامه و کارت

واکسن و کارنامهء پایانامه دوره پیش دبستانی رو بردیم همون دبستان شهید

ستایش و به مدیر مدرسه دادیم،به این ترتیت مرحلهء اولیه ثبت نامت انجام شد و

فقط میمونه،فرم سنجش سلامتی که ایشاله اول تیر باید بریم و از مدیرتون بگیریم

و انجامش بدیم.الهی فدات شم،ایشاله همیشه سلامت باشی و با توکل بر خدا 

جزء انسانهای بزرگ و موفق بشی و بتونی به هدفهای والایی دست پیدا کنی.خدا

رو شکر تب نکردی،فقط جای واکسنت یه چند روزیه که درد میکنهبوس

*این روزا علاقه به یادگیری نماز و آیه الکرسی پیدا کردی و منم سعی میکنم با

عشق بهت یاد بدم تا این آیهء پر از برکت و امان نامه الهی،همیشه نگهدارت باشه.

فدای تو عزیزکممحبتبوس

پسندها (9)

نظرات (13)

خاله ی مهربون
16 خرداد 93 13:39
جاتون سبز بود
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ممنون عزیزم
زهرا
17 خرداد 93 11:46
سلام زهرا جون,‌خوبي عزيزم؟ ياسمين جونم خوبه؟ مرسي از لطفت گلم
مامان ز✿ـرا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون خوبیم.خدا رو شکر یاسمینمم خوبه.امیدوارم گل یاس شما هم خوب باشهخواهش میکنم
Mrs Bloom
17 خرداد 93 14:28
به به مبارکه! ایشالا ثبت نام دانشگاه
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ممنون فامیل جونمایشاله
Mrs Bloom
17 خرداد 93 14:29
میگم این عکس فتوشاپه یا برگای اون درخته خودشونو با یاسمین ست کردن؟!
مامان ز✿ـرا
پاسخ
خودشونو با من چیکار دارن
مامانی- گل پسر مامانی
17 خرداد 93 15:07
مبارکت باشه. ایشالا ثبت نام دانشگاه
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ممنون،ایشاله.همچنین برای شایان جون
بابا و مامان
17 خرداد 93 16:14
عزیز دلم یاسمین جونم ماشالاه چقد ماه شدی دوستت دارم و ارزویم سلامتی وجود نازنینته
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ممنون خاله جونم.منم آرزوی سلامتی برای شما و فرشته های نازت دارم
خاله ی مهربون
17 خرداد 93 19:15
سلام گلم ارسال شد
مامان ز✿ـرا
پاسخ
فدای شما
مامان سونیا
21 خرداد 93 8:51
مبارک باشه عزیزم انشالله که یک روز از ثبت نام دانشگاه بنویسی عزیز دلم
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ممنون خاله جونم
مامان زهرا
22 خرداد 93 13:30
عزیزم ان شالله در تمامی مراحل تحصیلی و زندگیت موفق باشی و پدر و مادرت بهت افتخار کنند
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ایشاله،همچنین ستیای گلم
مامان ترنم
23 خرداد 93 11:43
به سلامتي عزيزم. ان شاا ... هميشه موفق باشي و كلاس اول رو به خوبي پشت سر بزاري نازنين كوچولو و ناز.
مامان ز✿ـرا
پاسخ
سلامت باشی خاله جونم.ان شاا.. ممنون
مامان 2 بهونه قشنگ برای زندگی
23 خرداد 93 23:41
سلام خانمی خوبین یاسمین جون خوبه ؟ ماشاالله یاسمین جون روز به روز نازتر میشه دختر خوشگلمون دیگه خانمی شده برا خودش اگه بدونی پرستش چقدر آرزو داره بره مدرسه از طرف من خیلی خیلی یاسمین جون رو ببوس و بهش تبریک بگو انشالله خدا پشت و پناهش باشه خانمی خصوصی رو هم ببین
مامان ز✿ـرا
پاسخ
سلام گلم،ممنون ما خوبیم و خدا رو شکر که شما هم خوبیدایشاله پرستش جونم به وقتش میره مدرسه و دکتراشو میگیرهممنون عزیزم،همچنین شما
مریم(پرنیاوبردیا)
27 خرداد 93 13:29
ایشالله به سلامتی عزیزم.... امیدوارم زودی جای واکسن تم خوب بشه....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین ☆ می باشد