یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

یاسمین ☆

کلاس نقاشی

1391/7/26 19:17
نویسنده : مامان ز✿ـرا
498 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یاسمینو بعد از کلاس زبان بردم کلاس نقاشی

ثبت نام کردم، چون از قبل دو ترم رفته بود و خیلی

دوست داشت بازم بره..حسین و صهبا دو تاازدوستاش

هم ثبت نام کردن. بعد از کلاس از ذوقش  می گفت:

آفرین مامانی که منو بردی کلاس نقاشی، یه نقاشی

خوشگلی کشیدم، وقتی خانوممون دید خییییییلی خوشش اومد.هورا

بهش میگم حالا چی کشیدی که خانومتون خییییلی خوشش اومد؟ میگه : یه قشنگ کشیدم دیگه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سعید
22 مهر 91 20:14
سلام عزیزم کوچولو دوست داشتنی برات آرزو خوشبختی میکنم.خیلی دوست دارم ببینمت اگر دوست داشتی این آدرس سایتمه www.saeedintex.com مطمئنم که یه عالمه وسیله های شاد و خوب هست که به دردت میخورن.بلکه بهانه ای شد تا روح ماه تو ببینم.
P@rgol
22 مهر 91 20:58
سلام بر شما
وبلاگ نو مبارک!!!
من الان نظر گذاشتم،قبلا نذاشته بودم!
قربون تیپ پسرونه زدنت برم من



قربون شما،مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین ☆ می باشد