یاسمینیاسمین16 سالگیت مبارک

یاسمین ☆

آغازی دوباره

1392/10/20 14:31
نویسنده : مامان ز✿ـرا
665 بازدید
اشتراک گذاری

تو ستاره ای هستی در آسمان دلم که هیچگاه خاموش نمیشوی

تو خاطره ای هستی ماندگار در دفتر دلم که فراموش نمیشوی

 


سلام
سلام به مفهوم فاصله
سلام به آن سوی قلبها
سلام به این سوی دلتنگیها

سلام
سلام به حروف
سلام به واژه ها
سلام به کلمات

و سلام به همهء دوستان عزیزم که ما رو فراموش نکردن،ممنونم به خاطر بودنتانماچ

بالاخره ما اومدیم،تو این مدت حسابی دلتنگتون شدیم ولی چاره ایی جز صبر

نداشتیم.یاسمین خانوم ما هم حسابی بزرگ شده و قد کشیده، باور نمیکنید

اینم عکسشتعجب

چشمک

دخمل گل ما می ره پیش دبستانیبغل.روز اولی که میخواست بره کلاس چنان

بارونی اومد که با اینکه مدرسش نزدیکه، خیس خیس شده بودیم و چتر هم

جواب نداد، حسابی غافلگیر شدیم(هوای شمال دیگه)فقط تونستیم یه کم

ازش فیلم بگیریم.

بر میگردم(ها)قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان آوا
20 دی 92 16:33
سلام عزیزم خیلی دلمون براتون تنگ شده بود. نمیدونی که چه خوشحال شدم چه ذوقی کردم.
مامان ز✿ـرا
پاسخ
دل به دل راه داره گلم.ممنونم
مامان آوا
20 دی 92 16:35
یاسمین جونم چه ناز شدی .خیلی بزرگ شدیا. راستی قدت هم بلند شده شیطون بلاچه فرم قشنگی هم داری مامانی زود بر گردیا
مامان ز✿ـرا
پاسخ
عزیزم چشای قشنگت ناز میبینه.تاثیر آب و هواست دیگهممنون،خودمم عاشق اونیفرمم هستم
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
20 دی 92 18:18
سلام زهرا جون یاسمین خوشگلم خوبی خاله جون خیلی خیلی دلمون براتون تنگ شده بود به سلامتی پیش دیستانی میری خانمی ماشالله چقدر هم قد کشیدی از آب و هوای شماله منتظر پست های جدید هستیم منزل نو مبارک
مامان ز✿ـرا
پاسخ
سلام خانوم گل.ما هم دلتنگتون بودیم.بله دیگه دخملی بزرگ شده.ایشاله.بوس برای پرستش جون
مامان ملینا
20 دی 92 19:21
سلام عزیزم.چقدر خوشحال شدم از اومدنتون .خیلی دلمون تنگ شده بود.ماشالا دیگه یاسمین جونم بزرگ شداپیش دبستانی رفتنت مبارک خاله جون
مامان ز✿ـرا
پاسخ
سلام خاله مهربونم.منم خوشحالم که دوباره پیش دوستای گلم اومدم.ما هم همینطور.ممنونم.ایشاله دانشگاه رفتن ملینا جونی
مامان یاسمن و محمد پارسا
20 دی 92 19:22
سلام یاسمین جون و مامان مهربون دلمون تنگ شده بود الان اومدم کامنتتون را دیدم باور نشد خیلی خوشحال شدم یاسمین جان خوشگلم ماشالاه بزرگ شدی منتظر پستهای قشنگتون هستم مامانی مهربون
مامان ز✿ـرا
پاسخ
سلام دوست مهربون و عزیزم،منم خوشحالم که بازم به ما سر زدی و فراموشمون نکردی.بوس برای گلای خوشگل خاله
مامان شایان
21 دی 92 12:07
واییییییییییییی. مبارکه عزیزم. ایشالا مدارج عالیه
مامان ز✿ـرا
پاسخ
سلام،قربون شما،ممنون.همچنین برای شایان عزیزم
مامان موژان جون
21 دی 92 17:07
سلام به دوست عزیزم دلمون تنگ شده بود برای دخملی ومامانش انشالله دکتر شدی عسلم خیلی خوشحالم که حالتون خوبه
مامان ز✿ـرا
پاسخ
سلام خانوم گل،ما هم همینطور.انشاله دکتر هم میشمممنونم
مریم
21 دی 92 22:42
سلام عزیزم.... مرسی که بهمون سر زدی.... مبارک باشه دخملی حسابی بزرگ شده..... چه قدی هم کشیده
مامان ز✿ـرا
پاسخ
سلام خانومی.خواهش میکنم..سلامت باشید
مامان ترنم
22 دی 92 7:45
چه عجب خانوم. خيلي غيبتت طولاني شده بود . حسابي دلتنگتون شده بوديم. خوش مي‌گذره شمال؟ دخترمون تو اين مدت چه قدي كشيده ماشاا...
مامان ز✿ـرا
پاسخ
راستش خودمون هم راضی به این غیبت طولانی نبودیم،شرایط جور نبودما هم همینطورخدا رو شکر،بد نیستبله دیگه،تاثیر آب و هواست
Mrs Bloom
22 دی 92 13:30
وای عزززززززززززیزم سلامممممممممممم خوش اومدین! خیییییلی طول کشید! بالاخره خودتون اقدام کردین یا آقاهه همکاری کرد؟ دلم براتون تنگ شه بود وای یاسمین چقدر قد کشیده ماشالا! اسفند دود کنین! خیلی خوشحال شدم
مامان ز✿ـرا
پاسخ
سلام،ممنونبله خیلی طول کشید ولی خب بالاخره اومدیمجفتشما هم همینطورمیبینی ترو خدا،بچه ها چقد زود بزرگ میشن
مامان باران طلا
28 دی 92 14:42
سلام زهرا جاااان و سلام به یاسمین عزیزم که هزار ماشاا... چه خانمی شده قربونش برم خیلی دلتنگتون بودم وقتی سر می زدم و می دیدم نیستید حسابی می خورد تو حالم. الهی شکر که اینترنتتون راه افتاده و دیگه می تونیم زود زود ببینیمتون یاسمین جون منو ببوسید و حتما بهش بگید من خیلی دلم براش تنگ شده بود
مامان ز✿ـرا
پاسخ
سلام مامان عزیزِ باران طلا جونما هم همین طور.شرمنده.ما هم خوشحالیم که میتونیم زود به زود باران جونو ببینیم
یاسمن
29 دی 92 1:36
عجب قدی یادش بخیر وقتی بچه تر بودیم همش کارمون بودمک خوش به حالش اولین روز مدرسه و بارون ما که اینجا معجزه ست اگه مهر بارون بیاد
مامان ز✿ـرا
پاسخ
واسه همیناست که دوران بچگی همیشه شیرینهواقعاًجاتون خالی،بارونش خیلی خوب بود
خاله ی ادریس :)
3 بهمن 92 2:41
گلم ماشااله خیلی جیگری دخمل نازی هستی حتما شیرین زبونی هم میکنی موش موشی فداااااااات شم دخمل ناز
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ممنون خاله جونبله،مگه میشه ما دخترا شیرین زبونی نکنیمخدا نکنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین ☆ می باشد