یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

یاسمین ☆

دلتنگی

1392/8/4 10:22
نویسنده : مامان ز✿ـرا
411 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام خدمت همه دوستای گل وبلاگی. از دیدن این همه کامنتهای

 پر مهرتون گریه ام گرفت واقعاً  شرمندم کردید. از داشتن دوستای گلی

مثل شما احساس شعف میکنم. خیلی دلم برای اینجا و سر زدن به

وبلاگهای قشنگتون تنگ شده. ما از اوایل مهر مستقر شدیم و جامون

 هم به لطف خدا خوبه و از دیدن طبیعت و هوای خوب شمال لذت میبریم.

جاتون حسابی خالیه فقط مشکل، نداشتن اینترنته که به زودی راهش

میندازیم، راستش الان هم این مطالب رو در کافی نت نشستم و تایپ

 میکنم . ایشاله هر چه زودتر میام و از حال و هوای شمال و شیرین

 زبونیای یاسمین  براتون مینویسم.قلبماچ

خوبان دائمی اند و ماندگار.

امیدوارم آسمانتان آبی و دلتان از غصه دنیا خالی.

عید غدیر خم مبارکهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان یاسمن و محمد پارسا
4 آبان 92 10:45
وای سلام عزیزم حالتون خوبه خدا را شکر خیلی خوشحال شدم وقتی اومدم دیدم هستید کلی ذوق کردم تا اومدم چت کنم رفتید عیب نداره همین که سلامتید خدا راشکر خوشگلم ببوسید خیلی دوستتون دارم منتظر پست قشنگتون هستم و دلمون براتون خیلی تنگ شده
مامان آوا
4 آبان 92 21:24
سلام خانمی وای ما بیشتر خوشحال شدیم خیلی خیلی دلمون براتون تنگ شده .هر روز سر میزدم میدیم خبری نیست دلم میگرفت. نمیدونی چقدر خوشحال شدم.یاسمین ببوس.
مامان ترنم
5 آبان 92 11:33
به سلامتي عزيزم. ما هم خيييليييي دلمون براتون تنگ شده بود. خوش به حالت كه رفتي شمال و توي بهترين و خوش آب و هواترين جا زندگي مي‌كني. منتظرتون هستيم گلم.
مامان باران طلا
7 آبان 92 23:15
سلام عزیزم.چقدر خوشحال شدم از اینکه پست جدیدتون رو دیدم الهی شکر همه چـــــــی آرومه
مامان موژان جون
9 آبان 92 13:31
سلام عزیزم خوشحال شدم که دوباره اومدی انشالله وبتم راه بیفته که زودتر بیای پیشمون خوشحالم که از شمال خوشت اومده انشالله همیشه خوش باشی
مامان نسترن
10 آبان 92 23:53
باکلی تاخیر منم این روزهای قشنگوتبریک می گم
مامان آوا
12 آبان 92 11:02
مامان آمیتیس
17 آبان 92 21:41
سلام عزیزم ایشالا هر کجا هستید زیر سایه الطاف خداوند و شاد و سالم باشد یاسمین ماهم رو ببوسید خیلی دلم واسش تنگ شده بود شرمنده به خاطر گرفتاری نتونستم پیشتون بیام راستی کنار دریا رفتی ما رو هم یاد کن و دعا کن
مامان ترنم
21 آبان 92 11:15
دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم ؟ بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم ؟ فردا که کسی را به کسی کاری نیست دامان حسین اگر نگیرم چه کنم ؟ توي اين روزهاي محرم اگر دلتون شكست التماس دعا.....
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
26 آبان 92 15:32
سلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام نمی دونی چقدر خوشحال شدم پست جدید گذاشتی حسابی دلمون براتون تنگ شده به سلامتی جاگیر شدین ؟ معمولا تو اسباب کشی آخرین کار راه اندازی اینترنته تازه اگه مخابرات بازی در نیاره دلم برای یاسمین جون یه ذره شده راستی کدوم شهر هستین به سلامتی
مامان باران طلا
16 آذر 92 22:59
زهرا جان تو رو خدا آپ شو دیگه هر روز سر می زنم اما هیچ خبری نیست
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 آذر 92 17:17
مامان کجای بسه دیگه خونه جمع شد بیا
مامان ترنم
21 آذر 92 8:58
دلمون براتون تنگ شده . زودتر آپ كنيد ماماني...
مامان آوا
22 آذر 92 15:15
مامان ترنم
30 آذر 92 13:10
شب ولادت میترا ،الهه ی مهر بر آن شویم همانند پیشینیان اهریمن وجودمان را مغلوب ساخته تا روشنایی مهر و محبت در دلمان جوانه زند و بذر عشق و دوستی طولانی ترین شب سال را منور کند یلدا مبارک
مامان سونيا
30 آذر 92 21:47
هر چه از روشني و سرخي داريم برداريم كنار هم بنشيينيم و بگذاريم كه دوستي ها سدي باشند در برابر تاريكي ها يلدايتان رويايي
مامان باران طلا
4 دی 92 19:54
یاسمین عزیزم هر جا هستی امیدوارم سلامت باشی.یلدات مبارک
مامان آوا
9 دی 92 19:57
Mrs Bloom
10 دی 92 19:32
مامان یاسمین جون کجایـــــــــــــــــــــی پس اسکلت شدیم!! نرم افزاره باز شده؟ آهنگا خوبن؟ خودتون خوبید؟؟؟ بابا مردیم از دلتنگیه مجازیییییییییی زود کانکت شید...
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 دی 92 18:42
مامان ز✿ـرا
پاسخ
فدای شما خیلی مهربونید
مامان شایان
21 دی 92 12:06
سلام خانمی. باور نمی کنی چقدر خوشحال شدم وقتی کامنت هاتو دیدم. حدس می زدم که اینترنت نداری. به هر حال خیلیییییییییییی خوش آمدی
مامان ز✿ـرا
پاسخ
سلام عزیزم.خودمم خیلی خوشحالم،خیــــــــــلی ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین ☆ می باشد