یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

یاسمین ☆

اولین پیامک

1392/6/7 21:15
نویسنده : مامان ز✿ـرا
529 بازدید
اشتراک گذاری

بج02

فدس_ب.دس_بادفطفدفزحدن

اولین پیامکی که برای بابایی فرستادی و با این کارت باباییو کلی سرکار گذاشته بودینیشخند

رفته بودی سراغ موبایل من و از طریق مخاطبین،اسم بابایی رو که اولش ستاره

گذاشته بودم و پیدا کرده بودی و براش پیامک زده بودی و بابایی که فکر کرده بود من

فرستادم کلی زیر و روش کرده که ببینه چی نوشتم و وقتی متوجه نشده بود بیخیالش

شده بود.شب موقع شام خوردن ازم پرسید:چی برام فرستاده بودی هر کاری کردم

نتونستم بخونممتفکرمنم با تعجب گفتم:یکی فرستاده بودم که واضح بود چی بودهقلبوقتی

نشونم داد گفتم من که اینو نفرستادم و شما که نشسته بودی نگامون میکردی تا من از

جام بلند شدم رفتی پیش بابا و گفتی:بابایی اگه راجع به اس ام اس حرف میزنید،اونو

من فرستادم و شروع کردی به خندیدنخنده بابایی انقد بوست کرد که نگو ماچماچو شما

دوباره به ما نشون دادی که چطوری این کارو کردیتعجبقربونت برم که زیادی کنجکاویماچ

 

    تو برایم همان کسی هستی که به قول نیما: یادت، روشنم میدارد …یاسمینمماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (55)

مامان موژان
7 شهریور 92 22:13
الهی خاله قربونت بره اینقدر باهوشه
در تعجبم این بچه های دوره زمونه خیلی باهوشن فکر کنم تو دوران تکنولوژی به دنیا اومدن اینجوری شدن وگرنه زمان ما انقدر خنگول بودیم اگه ما هم مثل اینا بودیم الان کاشف میشدیم
این موژان خانم ما هم همینطوره گوشی منو میگیره ول کن نیست یه کارایی با گوشی میکنه شاید من بلد نباشم

خدا نکنه خاله جونم.ممنون.والله چی بگم،فک کنم هر چی تکنولوژی پیشرفت میکنه بچه ها هم بروزتر میشن
خدا برات حفظش کنه موژانِ ناز و باهوشو
مامان باران طلا
7 شهریور 92 23:57
دختر قشنگم دیگه بزرگ شده انقدر دست کم نگیریدش

درست میگید،اصلاًمگه میشه بچه های حالا رو دست کم گرفت.تازه این یه نمونش بود یه کارایی با گوشی میکنه که در عجبمبوس برای باران طلا
مامان ترنم
8 شهریور 92 10:13
پشت اين پيامك پر از عشق بوده براي بابايي، از طرف دختر بلا و باهوش.


حتماً همین طورِه خاله جون.بوس برای ترنم جون
مامان ترنم
8 شهریور 92 10:14
چه شيطون بلايي قضيه رو ، رو نكرده بوده .


گذاشته تموم حرفامونو بزنیم بعد قضیه رو، رو کنه
مامان یاسمن و محمد پارسا
8 شهریور 92 12:12
الاهی فدات بشم من مامان منم نفهمیدم داشتم سر همش می کردم ببینم چی نوشتید بی خیالش شدم رفتم سراغ متن دیدم دسته گل یاسمین جونه فدات بشم منکه اینقده نازی

خدا نکنه خانومی.ببین چه دست گل قشنگی بوده
یاسمن
8 شهریور 92 13:48
فاطمه
8 شهریور 92 16:55
بدون تو هیچ چیز از گلویم پایین نمیرفت ولی....... اقرار میکنم این روزها تنها ،تنهایی را گاز میزنم
مامان سونیا
8 شهریور 92 17:52
ای جانم قربون این دختر باهوش و زیرک که از حالا حسابی برای بابایی دلبری میکنه
مامان آینازوآرش
8 شهریور 92 18:21
عزیزم ماشالله واقعا بچه های این دوره خیلی باهوش هستن همه کار میکنن که ما ازش سردر نمیاریم زنده باشی خاله قربونت
مامان دنی گلی
11 شهریور 92 0:10
دختر نازی داری خدا حفظش کنه هم خودش قشتگه هم وبش خوبه 0به ما هم سر بزنید)مچکرم
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 شهریور 92 15:03
مامان جون خصوصی
زهرا مامان حنانه
12 شهریور 92 12:50
دختر نازی داری خدا حفظش کنه من عاشق شیرین کاری بچه هام یاسمین جون خوشحال میشم به وبلاگ دختر سر بزنین
مامان موژان
12 شهریور 92 16:18
ای نازشو قربون دخملی باهوش
Mrs Bloom
13 شهریور 92 22:34
ینی عالی بود خیلی خوشم اومد! ایول یاسمین خوب مردمو سر کار میذاری باید بیام پیشت کلاس
مامان آوا
15 شهریور 92 12:15
عزیزمی یاسمین جون خوب همرو سر کار گذاشتیا
مامان سونیا
16 شهریور 92 9:42
میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت / میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید/میشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید روز دختر بر یاسمن خانم مبارک
مامان موژان جون
16 شهریور 92 11:50
روزت مبارک دخملی ناز
مامان آوا
16 شهریور 92 11:51
همه آن موجودات پاک و الهی که وجودشان مایه حیات بشر است . . . روز دختر بر یاسمین ناز مبارک
فاطمه
16 شهریور 92 21:45
ابجی زهرا خدافظ وبلاگم حذف شد خدافظ
مامان ز✿ـرا
پاسخ
آخه چرا؟
مریم
16 شهریور 92 23:19
سلام_________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ ________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ ______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ________میخوام بترکونی_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____ _______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___ ___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$
مامان سلماز
17 شهریور 92 1:44
سلام یاسمین جونم روزت مبارک
مامان ترنم
17 شهریور 92 8:24
دختر ، خاطرات شاد و خوشی گذشته لحظات شاد حال و امید آینده است روزت مبارک ياسمين مهربون
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
17 شهریور 92 22:33
قزبوووووووووووووووووووووووووونت برم من چقدر خندیدم لابد بابایی کلی رمزگشایی کرده ورووووجک منی تو ، باید پیش پرستش باشی که با هم یه باند تشکیل بدین
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
17 شهریور 92 22:34
مامانی نقل مکان چی شد مشغول جمع کردن شدی به سلامتی ؟؟؟؟
مامان حنانه زهرا
18 شهریور 92 3:25
شیطون بلای خاله.خیلی وروجکی عزیزم
مامان باران طلا
18 شهریور 92 21:29
مامان ملینا
19 شهریور 92 13:34
خوب بابایی رو گذاشتی سرکار.شیطونم
مامان آوا
19 شهریور 92 14:47
کجایی مامانی
مامان آوا
20 شهریور 92 23:16
مامانی کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مریم
21 شهریور 92 20:21
الهی عزیزم دیگه دختر باهوشمون بزرگ شده ماشالله من آپم
مامان شایان
28 شهریور 92 14:41
عزیزمی یاسمین شیطون بلا. ایشالا زودی سواد دار بشی و بتونی اس ام اس های با معنی بفرستی. دلم خیلییییییییی براتون تنگ شده بود
مریم
30 شهریور 92 13:18
گل برای یاسمین جون و مامانی مهربونش بفرررررررررماییییییییدد
مامان آوا
31 شهریور 92 18:05
کجاییــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 مهر 92 12:27
دلمون براتون تنگ شده مامان کاش زود بیاید
مامان شایان
4 مهر 92 16:58
مامان یاسمین پیغام هام براتون نمی یاد؟؟؟ هفته پیش 5-6 تا کامنت گذاشتم!!!!!
مامان آرش و آیناز
5 مهر 92 11:38
من کامنت گذاشته بودم واسه این پست مامانی کجایی؟؟؟؟؟ چرا آپ نمیکنی؟؟؟؟
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
7 مهر 92 0:18
سلام مامانی خدا قوت حتما سخت مشغول اسباب کشی و جا به جایی هستی کاشکی نزدیک بودیم می اومدم کمکت یاسمین جون رو ببوس
مامان آوا
7 مهر 92 22:53
مامان حنانه زهرا
10 مهر 92 12:31
عزیزم کجایی؟خبری ازت نیست؟ دلم خیلی تنگ شده برات
مامان آوا
10 مهر 92 18:52
دلمون براتون تنگ شده کجاین
مامان باران طلا
11 مهر 92 14:31
ما خیلی دلمون تنگ شده ها یاسمین خانم
نرگس مامان باران
13 مهر 92 17:30
مامان نسترن
15 مهر 92 10:41
عزیزم. موفق باشی .آفرین به اینهمه استعداد
مامان سونیا
16 مهر 92 10:10
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است روز سرمســـــتی و ساز کودک است کودک است آییــــنه ی دل را صفا کودک است محصـــولی از عشق ووفا روز کودک مبارک
مامان ترنم
16 مهر 92 23:21
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند! یاسمین عزیز روزت مبارک
مامان آوا
18 مهر 92 22:50
مامان سونیا
24 مهر 92 18:01
. ز اسماعیل جان تا نگذری مانند ابراهیم به کعبه رفتنت تنها نماید شاد شیطان را کسی کو روز قربان، غیر خود را می کند قربان نفهمیده است هرگز معنی و مفهوم قربان را . . .عید قربان بر شما مبارک
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 مهر 92 16:41
دلمون تنگ شده مامان کجایید هنوز مستقر نشدید
مامان موژان جون
1 آبان 92 11:46
خورشيد چراغکي ز رخسار عليست / مه نقطه کوچکي ز پرگار عليست هرکس که فرستد به محمد صلوات / همسايه ديوار به ديوار عليست عيد غدير مبارک
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 آبان 92 13:18
قرآن به جز از وصف علي آيه ندارد ايمان به جز از حب علي پايه ندارد گفتم بروم سايه لطفش بنشينم گفتا که علي نور بود سايه ندارد عيد غدير مبارک
مامان سونیا
1 آبان 92 16:57
علي در عرش بالا بي نظير است علي بر عالم و آدم امير است به عشق نام مولايم نوشتم چه عيدي بهتر از عيد غدير است؟ "عید غدیر مبارک "
نرگس مامان باران
2 آبان 92 11:33
مهر تابان ولایت، شد نمایان در غدیر باز بخشید این بشارت، خلق را جان در غدیر «هر که من مولاى اویم این على مولاى اوست» این ندا پیچید در گوش بزرگان در غدیر خاطر اهل ولا زین گفته شد امیدوار ناامید از رحمت حق گشت شیطان در غدیر عید سعید غدیر بر شما مبارک
مامان ملینا
2 آبان 92 19:59
عزیزم کجایی خبری ازت نیست.هر جا هستین سلامت باشین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین ☆ می باشد