یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

یاسمین ☆

تولدت مبارک عزیزترینم

1393/2/26 16:20
نویسنده : مامان ز✿ـرا
4,293 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

تولدت مبارک یاسمین عزیزتر از جانمبوس

هر انسانی لبخندی از خداست و تو زیباترین لبخند خدایی یاسمینِِ نازم  بوستشویق

سلام به دختر نازنینم.عزیز دلم تولدت هزاران بار مبارک.دیروز سالروز تولدت بود ولی

به خاطر اینکه مهمون داشتیم نتونستم بیام نتخجالت روز سه شنبه که مصادف با میلاد

حضرت علی(ع) بود،ما هم تصمیم گرفتیم که همون روز برات کیک بگیریم و بریم پارک

تا یه جشن کوچیک برات بگیریم،منم سالاد اولویه درست کردمو سه تایی رفتیم پارک

به خاله جون هم خبر دادیم که بیاد.اون یکی خاله هم از تهران اومدن،البته با کلی

تاخیرنه البته اینجا جا داره روز مرد و پدر رو به محمد عزیزم تبریک بگممحبتبوس

،میگن خداوند به هر كسی به اندازه دلش داده ببین دل من چقدر بزرگه كه خدا تو رو

به من داده. نازنینم با تمام وجود دوستت دارم و مردانگی ات را می ستایم و به

وجودت افتخار می كنم. روزت مباركمحبت

نام قشنگت بر لبانم جاریست، تمام چیزهای دنیا بی تو فانیست           

تولدت مبارک عزیزم، روی تو امروز چه نورانیست بوسبغل 

این هدیه ها قابل ترو نداره عزیز نازنینمبوسمحبتجشن

 آرزویی بکن گوش های خدا پر از آرزوست و دستهایش پر از معجزه

آرزویی بکن شـاید کوچکترین معجزه اش بزرگترین آرزوی تــو باشد

لمس بودنت مبارک،ستارهء روی زمین.:

یاسمین گلم تا این لحظه ، 6 سال و 1 روز سن داردبغلبوسجشن93/2/25

پسندها (12)

نظرات (21)

مامان سونیا
25 اردیبهشت 93 17:27
تولدت مبارک الهی صد ساله شی نه صدو بیست ساله شی نه صدوبیست سال کمه همیشه زنده باشی
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ممنون خاله جونی.بوس برای سونیای خوشگل
بابا و مامان
25 اردیبهشت 93 23:22
عزیز دلم یاسمین جونم تولدت مبارک نازنینم http://www.niniweblog.com/upl/arinanafasam/13940012937.jpg?99 http://up.tafrihi3.ir/up/tafrihi3/Pictures/happy/Happy-Birthday-nwe-n-2.gif دوست دارم خیلی زیاد بدو بیا تولد داریم نازنینم
مامان ز✿ـرا
پاسخ
فدای خالهء گلمما هم خیلی دوستون داریم.ممنون خیلی خیلی قشنگن
مامان یاسمین
26 اردیبهشت 93 0:20
چه جگری شده ماشاالله سوسنی خیلی بهش میاد البته همه رنگها به یاسمین خانوم میاد خدا حفظش کنه برات عزیزم
مامان ز✿ـرا
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم.چشمای قشنگت ناز میبینه
مامان ترنم
26 اردیبهشت 93 7:29
تولدت مبارك ستاره كوچولو. اميدوارم كه صد ساله بشي و سايه پدر و مادر هميشه بالاي سرت باشه عزززيزززم.
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ممنون خاله جونمایشاله شما هم همیشه سلامت باشید و سایتون بالا سر ترنم جون باشه
مامان آوا
26 اردیبهشت 93 18:10
تولدت مبارک گل نازم خیلی خوشگل شدی یاسمین جونم.
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ممنون خالهء عزیزمچشمای نازتون خوشگل میبینهیه بوس دیگه برای آوا جونم
مامانی- گل پسر مامانی
26 اردیبهشت 93 20:28
یاسمین عزیز تولدت خیلیییییییییییییی مبارک. ایشالا 120 ساله باشی و سایه پدر مو مادر گلت بالای سرت باشه عزیزم.
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ممنون خاله جون ایشالهبوس برای شایان جون
پروین مامانیه باران
26 اردیبهشت 93 22:43
الهی قربونت برم عزیز دل خاله تولدت مبارک ایشالا تولد ۱۲۰ سالگیت ایشالا سایه ی پر مهر مامان زهرا و بابا محمد تا همیشه بالای سرت باشه عمرم
مامان ز✿ـرا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون پروین.ممنونم هم بابت تبریک تولد و هم دعای قشنگتبوس برای باران طلا جونم
مامان ستیانفس
27 اردیبهشت 93 10:08
عزیزم تولدت مبار کان شالله به همه آرزوهات برسی گلم
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ممنون خالهء گلمهمچنین شما.بوس برای ستیا جون
مامان جون مهناز
28 اردیبهشت 93 11:46
تولدت مبارک عزیزم 120 ساله شی دخملی جیگر خاله [ماچ]
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ممنون خاله جونم.دوست دارم
خاله ی مهربون
28 اردیبهشت 93 14:56
تولدت مبارک نفسم ایشالا واسه تولدش کارای جدید فرصت کنم اماده میکنم هنوز عکسهای فارغ التحصیلی ندیدم لطفا بذارین تا ببینم
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ممنون خالهء مهربونم،از شما به ما رسیده گلمچشم،حتماً میذارم
الهام مامان امیر علی جون
28 اردیبهشت 93 15:06
تولدت مبارک یاسمین جونم چه ناز و دوست داشتنی هستی
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ممنون خاله جونمچشماتون ناز میبینه عزیز دل
مامان 2 بهونه قشنگ برای زندگی
28 اردیبهشت 93 19:22
http://www.parsnaz.ir/upload/23/0.647022001313928059_parsnaz_ir.gif یاسمین عزیزم تولدت مبارک چه ایده خوبی توی پارک جشن گرفتین انشالله جشن عروسی یاسمین خوشگل من
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ممنون خالهء گلم هم بابت تبریک و هم هدیهء مجازی قشنگی که فرستادیگفتیم همه تولدامون تو خونه بوده حالا،محیط عوض بشه بهترهایشاله،لطف کردی که اومدی عزیزم
مامان 2 بهونه قشنگ برای زندگی
28 اردیبهشت 93 19:26
http://www.parsnaz.ir/upload/23/0.665135001313928059_parsnaz_ir.gif
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ممنون عزیز دلم،خیلی قشنگه
زهرا
30 اردیبهشت 93 8:06
سلام زهرا جون, سلام ياسمين خانم گل. درسته يه كم تاخير دارم اما هزاران بار مباركه عزيزم. ايشالا 120 ساله شي گل زيبا. ماشالا چقدر هم خوشگل شده خانم گل. از طرف من ببوسش. مرسي كه بهم سر زدين عزيزم
مامان ز✿ـرا
پاسخ
سلام عزیزم.خیلی ممنون خانمیچشمای نازتون خوشگل میبینه.شما لطف داریدخواهش میکنم.اینم یه بوس برای نی نی گلت که قرار زودی بیاد پیش دوستاش
خاله ی مهربون
30 اردیبهشت 93 10:57
سلام عزیزم سعی میکنم یه بالابر براتون درست کنم.بووووووووووس
مامان ز✿ـرا
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
مامان حنانه زهرا
4 خرداد 93 16:10
تولدتو تبریک میگم عزیزم ایشالله تولد 120 سالگیت
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ممنون خالهء گلم
مامان ملینا
5 خرداد 93 19:55
عزیز دلم تولد قشنگت مبارک.ببخشید که من با تاخیر اومدمآرزوی خوشبختی و سلامتی برا تک تک لحظه ای عمرت دارم گلم
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ممنون خاله حونم.منم آرزوی سلامتی برای شما،ملینا جون و نینی کوچولومون دارم
مامی پوریا
22 خرداد 93 19:30
تولدت مبارک عزیزم
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ممنون گلم
مامان ترنم
23 خرداد 93 11:46
تولدت مبارك گل ناز و دوست داشتني. البته شرمنده كمي دير شد
مامان ز✿ـرا
پاسخ
خیـــــــــــــلی ممنون خاله جونماختیار دارید
مریم(پرنیاوبردیا)
27 خرداد 93 13:40
چه تولد بامزه ای تو پارک عاشق عکس آخریمممممممممممممم خیلی ناز شدی جیگرم به به چه کادو هایه خوشگلی مبارکت باشه عزیم.... دسته مامانی و بابایی مهربونم درد نکنه
مامان ز✿ـرا
پاسخ
عزیزم جایتون خالیقربون شما،چشمای خوشگلت ناز میبینهممنون از نگاهت
مامان لیــــــــــــلا
6 اسفند 93 15:36
وب زیبایی دارین به ماام حتما سر زنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین ☆ می باشد