یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

یاسمین ☆

اولین دندان آسیابِِ 6 سالگی

1392/10/23 16:30
نویسنده : مامان ز✿ـرا
610 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم با تو سخن می گویم ‏
زندگی درنگهم گلزاریست ‏
و تو با قامت چون نیلوفر،شاخه ی پر گل این گلزاری ‏
ای گوهر تابنده بی مانند ‏
خویش را خار مبین ‏
اری ای دخترکم ‏
ای سراپا الماس از حرامی بهراس ‏
قیمت خود مشکن ‏
قدر خود را بشناس ‏
قدر خود را بشناس

عزیز دلم،این چند روز همش تب داشتی و حالت خوش نبود اولش فکر کردم شاید برای سرما خوردگیته، ولی دیروز که داشتم تو مسواک کردن دندونات بهت کمک میکردم دیدم اولین دندون آسیاب اولت، داره در میاد، کلی قربون صدقت رفتم. وقتی بهت گفتم، بهم گفتی: من که دندونام هنوز نیفتاده پس چرا دارم دوباره دندون در میارم؟ من میخوام دندونام بیفته تا شعر یاسمین بی دندون افتاد تو قندون،انبر بیارید درش بیارید و برام بخونیتعجب گفتم شما  اول4 تا دندون دائمی که اسمش، آسیابِ در میاری، بعدش کم کم دندون شیریات میفته و بجاش دندون دائمی در میاری.با این حرفها،پرسش و پاسخ شروع شدهیپنوتیزمبعد از دندون دائمی چی،بازم دندون در میارم؟پس دندون مصنوعی چیه و ......کلافهقلب

انشاله همیشه سلامت باشی گل دخترمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان آوا
23 دی 92 22:58
آخی نازی یاسمین جون. عکست هم قشنگه یاسمین جون
مامان ز✿ـرا
پاسخ
خالهء گُلمی،ممنون
مامان آمیتیس
23 دی 92 23:36
سلام عزیزم مبارک دندونات مامانی این دختر ناز و گلم رو ببوس راستی مامانی اون عروسکای ناز و خوشگل جریانش چیه
مامان ز✿ـرا
پاسخ
سلام خاله جون،سلامت باشیچشم،شما هم از طرف ما،آمیتیس گُلمونو ببوسید.یادم رفت بنویسم که اونجا ماسولست و به اون عروسکا،عروسکای ماسوله ایی میگن
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 دی 92 23:43
الاهی فدای صورت ماهت بشم من که دلم خیلی برات تنگ شده بود عزیزم مبارکت باشه عزیز دلم
مامان ز✿ـرا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی،دوستون دارم خیـــــــــــلی زیاد
مامان یاسمن و محمد پارسا
25 دی 92 18:00
خصوصی عزیزم
Mrs Bloom
25 دی 92 22:42
وای این متنو خوندم یهو دلم به طرز وحشتناکی برا یاسمین تنگ شد! عزیزم دندون مصنوعی هم میخواد در بیاره؟!
مامان ز✿ـرا
پاسخ
الهـــــــــــیخودش اینجوری فکر میکنه
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 دی 92 17:18
خاله جون ما تو یه مسابقه شرکت کردیم دوست داشتی بیا بهمون رای بده
مامان ز✿ـرا
پاسخ
حتماً،اومدم
مامان آوا
28 دی 92 8:57
مامان ترنم
28 دی 92 12:39
مباركت باشه نازنينم.
مامان ز✿ـرا
پاسخ
قربون خاله خوبم
مامان باران طلا
28 دی 92 14:45
قربونت برم نازگلم دندون جدیدت مبارک.امیدوارم هیچ وقت خراب نشه و مثل یه مروارید بدرخشه
مامان ز✿ـرا
پاسخ
مرسی خاله عزیزم،دلتنگتون بودیم
یاسمن
29 دی 92 1:32
انشاالله همیشه سلامت باشه مامانم میگه وقتی بچه بودی فقط کافی بود یه گربه ببینی پدر من رو در میوردی مامان این چیه ؟؟ خونش کجاست ؟؟ مامانش کجاست ؟؟؟و..... خدا به داد شما مامانا برسه از دست ما ها
مامان ز✿ـرا
پاسخ
همچنین خانومیدنیای کنجکاوی دیگه ولی باید صبور بود
maman sonia
29 دی 92 13:18
یمن مقدم رسول خاتم معطر آمده محیط عالم مولد صادق آل محمد مقارن گشت با میلاد احمد میلاد نبی اعظم (ص) و امام صادق (ع) مبارک باد
خاله ی ادریس :)
9 بهمن 92 13:03
مبارکه نازنین عکستم نازه راستیییی ما برگشتیم
مامان ز✿ـرا
پاسخ
سلامت باشی.چشمای قشنگت ناز میبینه.خوشحالم که برگشتید
خاله ی ادریس :)
13 بهمن 92 15:21
عزیزم موفق باشی
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ممنون خاله جون،همچنین
مامان هانا
18 بهمن 92 15:59
فدات شم چه نازی
مامان ز✿ـرا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون.بوس برای هانا عسل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین ☆ می باشد