یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

یاسمین ☆

بلاتکلیفی

1392/5/22 16:48
نویسنده : مامان ز✿ـرا
501 بازدید
اشتراک گذاری

تو تیر ماه رفتم به طور موقت در دبستان حقیقت برای پیش دبستانی ثبت نامت

کردم، چون گفتن هنوز بخش نامه نیومده که امسال مدرسمون پیش دبستانی

داشته باشه یا نه ولی گفتن بطور موقت ثبت نام میکنیم و شما اواسط مرداد

بیاین تا نتیجهء نهایی رو بهتون اعلام کنیم بازنده.از طرف دیگه رفتم مهد قرآن هم

سوال کردم که میشه به عنوان پیش دبستانی اینجا ثبت نامت کنم که قبول کردن

ولی گفتن شهریور باید بیاینخیال باطل

امروز که دوباره رفتم مدرسه حقیقت گفتن هفتهء دیگه بهتون خبر میدیممتفکر مهد

قرآن هم که تعطیل بودمنتظر خلاصه خوب ما رو گذاشتن سر کارعصبانیکاشکی اصلاً

این پیش دبستانیو بر میداشتن و خیال ما رو راحت میکردن تا امسال هم، همون

کلاس زبان و شعر و قصه رو می رفتیناراحت امروز هم که همش میگفتی اگه خانومه

اسممو بنویسه من نمی رم پیش دبستانی، همش بهت میگم خوابم میاد تا

عصبانی بشیتعجبآخ

پی نوشت:این قالب فقط با موزیلا سازگار است.اگه اکثر دوستان نتونن از وب دیدن کنن،

عوضش میکنم. ممنون میشم اگه نظرتونو بدونم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان موژان جون
21 مرداد 92 14:10

عزیزم خصوصی داری


ممنون
مامان موژان جون
21 مرداد 92 14:11
عزیزم رمز رو تایید نکن یادم رفت خصوصی بفرستم


چشم،حواسم هست
مامان شایان
21 مرداد 92 16:14
سلام بر یاسمین گل و مامان عزیز و دوست داشتنی. ممنونم که پیام برام گذاشته بودید. ببخشید که من خیلی گرفتار بودم و اصلا نمی تونستم بیام تو وبلاگ شایان و یاسمین جون. عزیزم پیش دبستانی مبارکت باشه. ایشالا ثبت نام دانشگاه. مامان یاسمین عزیز معلومه که می تونی برداری. مرسی که اینقدر شایان رو دوست دارید. می بوسمتون


به به سلام خانومی.ایشاله گرفتاریتون خیر باشه.ممنون خاله جون.آخه خب دوست داشتنیه.منم همینطور
مامان آوا
22 مرداد 92 8:37
واقعا اگه بر داشته می شد خیل یبهتر بودچرا خاله مامانی رو عصبانی کنی مامان یاسمین به این سادگیا عصبانی نمیشهمگه نه مامانی


خیلــــیصد البته
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
24 مرداد 92 1:54
ماشاالله به این وروجکا عجب نقشه ای تو سرشه شاید تصورش از پیش دبستانی یه جای بدیه


خیلـــــــــی بلان،چه میدونم تا چند وقت پیش که همش میگفت برم پیش دبستانی و بعد دندونم بیفته و بزرگ بشم و برم کلاس اول،ولی حالا نظرش عوض شده
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
24 مرداد 92 1:55
مامان مهربون بالاخره آپ کردیم


به سلامتی،اومدم
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
24 مرداد 92 1:56
قالب نو هم مبارک باشه برای من که مشکلی نداشت


مرســـــــــی.خدا رو شکر
مامان باران طلا
24 مرداد 92 15:07
قالب نازیه مامانی


ممنون از نظرت خانومی
مامان موژان
25 مرداد 92 11:21
سلام عزیزم من که از گوشی دارم میبینم برام باز شد
دخملی گلتو ببوس


ممنون که اطلاع دادی خانومی.برای موژان جونی
مامان ملینا
25 مرداد 92 12:40
سلام مامانی مهربون. از قالب جدید یاسمین جونم لذت بردم. عکسهاشو دیر به دیر می ذاریمجبورم هر وقت دلم تنگ شد فقط اینهارو ببینم

نظر لطفته عزیزمچشم حتماً عکس جدید میذارم.مرســـی از حضور قشنگت.هزار تا بوس برای ملینا جون و مامانی گلش
مامان حنانه زهرا
25 مرداد 92 20:32
سلام مامان یاسمین عزیزم
قالب نو مبارک برا منم مشکلی نداش خداروشکر
به سلامتی عروسک خوخشل ما میخواد بره پیش دبستانیخودتو ناراحت نکن عزیزم چه میشه کرد
همیشه بخند ماهم خیلی دوست داریم هردوتونو البته


سلام خانومخب خدا روشکر.بله عزیزم بالاخره دخملی ما هم میخواد با سفاد بشهممنون از لطفت،ما بیشترتر
مامان ملینا
25 مرداد 92 21:02
عزیزم یادم رفت تیک خصوصی بزنم اگه صلاح دیدی تایید نکن

چشم خانومی
مامان آوا
26 مرداد 92 0:57
عالیه


مــــــــــــرسی گلم
مریم
26 مرداد 92 15:02
سلام خدا قوت ممنون که به من سر زدید جواب کامنت شما ارسال شد....


ممنون خانومی.خواهش میکنم
مامان ترنم
27 مرداد 92 10:27
سلام گلم. عزيزم به نظر من كه پيش دبستاني خوبه. بچه‌ها كمي براي مدرسه آماده ميشن. و ياد مي‌گيرن كه توي مدرسه بايد چه چيزهايي رو رعايت كنن. من كه از پيش دبستاني ترنم راضي بودم. بعضي مهدهاي قرآن هم خيلي خوب با بچه‌ها كار ميكنن. همه اينا بازم به نظر خودت بستگي داره.


سلام خانومی.ممنون از راهنمایتون
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 مرداد 92 14:26
عزیزم خیلی نقاشیت قشنگه
چه خونه قشنگی


مامان یاسمن و محمد پارسا
30 مرداد 92 15:15
عزیزم خصوصی


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین ☆ می باشد