یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

یاسمین ☆

بابایی تابی بسته__نوشتن اسمت

1392/4/23 16:42
نویسنده : مامان ز✿ـرا
1,100 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم سلامماچ. دیشب موقع خواب گفتی،مامانی فردا منو میبری کلاس شعر و قصه؟سوال منم که خیلی خسته شده بودم به خاطر مهمون داری

گفتم:شاید ببرمت. یه کم ناراحت شدی و بعدش گفتی: اگه منو ببری هم برات شعرای

قشنگ میخونم و هم شب برات قصه میگم تا بخوابینیشخند صبح که میخواستم از خواب

بیدارت کنم،چون خیلی خوابت میومد گفتی: نمیام. گفتم:دیشب که همش میگفتی

بریم و میخواستی برام شعر و قصه بخونی. گفتی: مامانی دروغی گفتمدروغگوابروبهر حال

پاشدی و رفتیم. بعد از کلاس هم اومدی و با خوشحالی گفتی:مامانی، خاله گلی منو

صدا کرد تا شعر سیبو بخونم، خیلی قشنگ خوندم. بهت گفتم:خجالت که

نکشیدی؟ گفتی:عمراً تعجب 

امروز شعر بابایی تابی بسته و قصهء ماهی پولکی رو یاد گرفتی

 

بابایی تابی بسته    خودش رو اون نشسته   

پایین وبالا میره   تا آسمونا میره 

دور میشه نزدیک میشه   بزرگ و کوجیک میشه 

خدا کنه که بابا   نیوفته از اون بالا

 

 

داشتم کارهامو انجام میدادم که دویدی و اومدی پیشم و گفتی:مامانی ببین اسم

خودمو نوشتم.نگاه کردم و دیدم چقد قشنگ نوشتی واسه همین اولش باور نکردم کار

 خودتهزبان، گفتم یکی بنویس ببینم و شروع کردی به نوشتن، اونم از سمت چپ یعنی

اول ن رو نوشتی و بعد حروف دیگه رو.بغلت کردم و گفتم از کجا یاد گرفتی و شما

گفتی از روی پروانه ایی که تو کلاس درست کردم.خاله گلی روش نوشت یاسمین،منم

نگاه کردم و یاد گرفتم.الهی فدات شم عزیز دلم

ماچ

یکشنبه 23تیر92 (5 سال و 2 ماه و 1 روز)16:42

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان یاسمن و محمد پارسا
23 تیر 92 19:00
افرین یاسمین باهوشم خیلی قشنگ نوشتی راستی شعرتم قشنگ بود الان یاسمن داره تمرین می کنه یاد بگیره

ممنونم خاله جون.آفرین به دوست خوبم،*یاسمن* که داره این شعر و یاد میگیره


مامان یاسمن و محمد پارسا
23 تیر 92 19:01
فدای شیرین زبونیت عزیزم


خدا نکنه خالهء نازنینم
مامان باران طلا
23 تیر 92 20:00
قربونت برم خاله .خیلی دوستت دارم گلم


خدا نکنه خالهء مهربونم.منم شما و باران طلا جونو خیلی دوست دارم
مامان آمیتیس
24 تیر 92 8:41
ماماني خسته نباشي از اين مهمونداريا طاعاتتون قبول


ممنون خانومی گلهمچنین،التماس دعا
مامان آمیتیس
24 تیر 92 8:42
واي كه چه شعر خوشگلي ياسمينم ياد گرفته آفرين به شاعر كوچوي من


صد تا بوس برای آمیتیس جون و مامانی گلش
مامان آمیتیس
24 تیر 92 8:43
هزراران بار براي ياسمين جونم كه اسمشو نوشته ماماني اين نوشته رو براش يادگاري بذارين تا بزرگ كه شد لذتشو ببره


هزاران بار ممنون خاله جونیحتماً عزیزم
مامان سونیا
24 تیر 92 11:40
ای جان دلم الهی قربونت بشم با اون دنیای پاک و قشنگ کودکانه ات عزیز دلم

افرین به این دختر زرنگ و باهوش که کلی شعرو قصه بلد شعر تابه که خیلی قشنگه


هزار افرین داره این خوشگل خانم که اسمش رو یاد گرفته بنویسه

خدا نکنه خاله جونی.ممنونم،اگه خوشتون اومده به سونیا جون هم یاد بدیدمرسی از تشویقتون خالهء مهربون

مامان سونیا
24 تیر 92 11:41
نماز و روزتون قبول خانمی محتاج دعا هستیم


همچنین عزیزم
مامان حسین
24 تیر 92 12:09



مامان موژان جون
24 تیر 92 13:17
باز این دخمل ناناز یه شعر جدید یاد گرفت افرین خانم خانما
افرین به این خانم باهوش که اسمشو مینویسه


خاله جون ممنون که سر زدید.اگه دوست داشتید برای موژان جون بخونید تا یاد بگیره
بابا جیجلی
24 تیر 92 16:08


آخه اونیکه رو تاب نشسته منم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا قهر نکن جیجلی،واسه وقتیه که جوون بودیعصبانی هم که میشی قشنگیا

بابا جیجلی
24 تیر 92 16:12
الهی فدای اون دست خطت بشم جیجلکم. انشاا... یه روزی بهترین خطاط ایران بشی


خدا نکنه بابایی جونم،ایشاله
مامان آوا
24 تیر 92 20:45
مامانی خسته نباشی.آفرین به یاسمین جون منم خاله این شعر و خیلی دوست دارم. راستی خاله کجا میری کلاس شعر و قصه ؟


قربون شماممنون خاله جون.کانون پرورش فکری
مامان آوا
24 تیر 92 20:51
سلام مامانی ما میایم تو وبلاگتون چیزای خوشگل میبینیم ازش استفاده میکنیم. ببخش ما رو به خاطر این استفاده (زیبا سازی وبلگتون)


این حرفها چیه، عزیزم خوشحال میشم کمکتون کنم.
مامان آرش و آیناز
25 تیر 92 11:47
سلام مامانی ماشالله به این گل دختری خدا حفظش کنه عزیزم یه سری هم بهم بزن خوشحال میشم دخترگلت رو هم ببوس
مامان ملینا
25 تیر 92 15:26
هزار ماشالا به یاسمین ناز و زرنگم.آفرین عزیزم


ممنون خالهء خوبم
مامان شایان
25 تیر 92 15:30



مامان آوا
27 تیر 92 14:47



مامان آوا
27 تیر 92 17:57



مامان ترنم
28 تیر 92 10:30
قربون اون دست خطتت.
ترنم هم اكثرا از آخر به اول مي‌نويسه.


خدا نکنه خاله جونی.فک کنم به خاطر کلاس زبانه
مامان ترنم
28 تیر 92 10:30
چه كلاس جالبي . قصه و شعر . فكر كنم كلي هم رو هوش بچه‌ها تاثير بزاره.


خیلی جالبه،بخصوص وقتی قصه رو برام تعریف میکنه.حتماً همینطوره
مامان حنانه زهرا
28 تیر 92 13:39
ماشالله به مامانی وهمت دخملی
واااااااااااااااای چه شعر قشنگی اونم از دخمل شیرین زبون
اپم
عزیزم هر وقت اپ شدی خبرم کن دخترم اجازه نمیده خودم تک تک سربزنم


ممنون خاله جونم.حتماً.بوس برای حنانه زهرا جونم
مامان آوا
29 تیر 92 23:10
http://noorajan.niniweblog.com/
سلام خانمی نورا جون مامانش دوستم . تو جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده .مامانش از من خواسته تا براش رای جمع کنم. لطفا بهش رای بدید.اون بالایی هم آدرس وبلاگش هست.مرسی مامانی[بوسه]


سلام گلم.چشم.بوس برای آوای نازم[بوسه]
مامان ملینا
1 مرداد 92 1:12
به یادتم دوست گلم


قربون محبتت[بوسه]
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 مرداد 92 15:24

ممنونم عزیزم


قابل دوست خوبمو نداره
مامان حنانه زهرا
1 مرداد 92 17:09
مثل این گلا ماهین هم مامانی هم دخملی

شما هم خیلی مهربونید مثل این فرشته ها

مامان آوا
1 مرداد 92 17:15



niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین ☆ می باشد