یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

یاسمین ☆

نا داوری ---- دستهای یاسمین

1392/3/15 11:11
نویسنده : مامان ز✿ـرا
375 بازدید
اشتراک گذاری

یاسمین عاشق دوز بازی کردن شده و همش میگه بیاین بازی کنیم یا خودش تنها

میشینه و بازی میکنه با دوستای خیالیش. دیروز به من و باباییش میگفت حالا شما دو

نفر بازی کنید من میشم داور مسابقه.من طبق معمول مهره های قرمز و برداشتم و

محمد مهره های آبی رو. همون اول بازی، خانوم داور تو گوش باباییش می گفت شما

یه کاری کن ببری و در طول بازی همش به من میگفت مامان خانوم دیگه داری میبازی

و بااین کاراشون انقد به من روحیهء منفی دادن تا اینکه باختم و پدر و دختر کلی بهم

خندیدنقهقههمنم باهاشون قهر کردم.

دو تا از شکلهایی که یاسمین با رنگ انگشتی درست کردهماچ

ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان یاسمن و محمد پارسا
30 اردیبهشت 92 14:40
بمیرم برا مامان مظلوم

افرین یاسمین جون




خدا نکنه عزیزم.از دست این ناداوریا باید برم برنامهء نود صحبت کنم(خنده)

ممنون خالهءعزیزم

مامان آوا
30 اردیبهشت 92 18:34
آخی دخترم دخترای قدیم


ای خواهر (آه)


مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
31 اردیبهشت 92 0:08
دخترا بابایی هستن دیگه قربون اون خنده های خوشگلش مامانی چــــــــــــــــــــــــــــــــــرا طبق معمول مهره قرمز بر میداری نکنــــــــــه خدای نکرده پرسپولیسی باشی


بله،دیگه بهم ثابت شد.عزیز دلم چرا خدای نکرده.من با افتخار میگم پرسپولیسیم ولی دوستای استقلالی مثل شما رو خیلی دوست دارم.
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
31 اردیبهشت 92 0:10
.....¶¶¶
......¶*....¶¶
.....¶*........¶
.....¶*...*...¶¶............¶...¶¶
.....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶
......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶
........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶
..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶
..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶
........¶*...................*¶
......¶*...\\.............//...*¶
.....¶*.... @ ........ @ .... *¶
......¶*.............Y..........*¶
.......¶*........I_I_I ........*¶
..........¶*................*¶
..............¶*,,,...,,,,*¶
.................\\\\\))////
..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*:
......¶......¶*...............*¶....¶
..¶......¶*....................*¶.....¶
¶.....¶*...........................*¶....¶
¶.....¶*.............?............*¶....¶
¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶
.........¶*............¶..........*¶
.........¶*............¶..........*¶
..........¶*...........¶.........*¶
............¶*.........¶.......*¶
..............¶*.......¶.....*¶
......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶
...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶?¶¶¶?¶¶..¶¶
عزیزم آپیم منتظر حضورگرمتونیم


اومدم گلم
مامان موژان
31 اردیبهشت 92 8:52
ای قربونت برم عزیزم حتما از بابا جونش رشوه گرفته


حتماً واسه همین پشت همدیگه هستن(خنده)
مامان آمیتیس
31 اردیبهشت 92 11:48
آفرين به ياسمين جون با اين نقاشي هاي خوشگل و قشنگش


مرسی خاله جون.بوس برای آمیتیس خوشگل
مامان آمیتیس
31 اردیبهشت 92 11:50
راستي چرا اين دخترا اينقده طرف بابايي هستن با اينكه مامانا خيلي براشون زحمت مي كشن بميرت برات ماماني كه همدرديم


عیبی نداره ما هم خدایی داریم.یه داداشی که بیارم کار درست میشه(خنده)
مامان آمیتیس
31 اردیبهشت 92 11:52
راستي مامان جون اون پارك سربا عباس آباد شازند در استان مركزي هستش
راستي فضولي نباشه شما كجا ساكنيد


ممنون که اطلاع دادید.اختیار داری،ما ساکن تهران هستیم
اعظم مامان آوین
31 اردیبهشت 92 12:28
آفرین به یاسمین طلا
چه نقاشی های قشنگی . وقتی پدر ودختر دست به دست هم بدن معلومه که می بازی مامانی


ممنون خاله جون.همیشه همینجوریه.
مامان سونیا
31 اردیبهشت 92 19:13
بعله داور که یاسمن بانو نقاش وهنر من باشه بابایی برنده میشه و مامانی بازنده
حالا بیا دخمل بزرگ کن


می بینی ترو خدا!
مامان باران طلا
31 اردیبهشت 92 23:13
مامانی دیگه همه ی دنیا می دونن دختر رفیق باباشه عزیزمقربون دختر قشنگم که بازی کردن رو قشنگ یاد گرفته


بله درست میگی.خدا نکنه.ممنون
مامان موژان جون
1 خرداد 92 12:31
روز باباجونت پیشاپیش مبارک عزیزم


مرسی خاله جون.همچنین
مامان ملینا
1 خرداد 92 21:29
از دست این وروجکها . ولی ماشالا خیلی نقاشیهات قشنگه خاله جون

ممنون خاله جون


مامان یاسمن ومحمد پارسا
2 خرداد 92 11:31
سلام مامانی اهنگتون خیلی قشنگه


خودمم خیلی این آهنگو دوست دارم(سامی بیگی)
مامان ترنم
3 خرداد 92 12:22
امان از دست این توطئه های پدرا و دخترا. میدونم چی می کشی.


آره واله
مامان شایان
4 خرداد 92 13:51
عزیزم چقدر قشنگ خندیدی خاله جون. ایشالا همیشه خندون باشی


مرسی.ایشاله و همچنین شایان جون
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
4 خرداد 92 15:07
آفرین به این خانوم هنرمند


ممنون خاله جون
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 خرداد 92 3:30
خصوصی عزیزم
مامان نسترن
14 خرداد 92 10:23
سلام دوست خوبم. ممنونم که این اندازه با لطف و حوصله راهنماییم کردی. دلم م یخواد بیشتر با خودت و رفتارهات با دختر گلت آشنا بشم. حتما بیشتر بهت سر میزنم


خواهش میکنم.باعث افتخارمنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین ☆ می باشد