یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

یاسمین ☆

کتاب خوب

1392/3/18 11:58
نویسنده : مامان ز✿ـرا
397 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.توی این پست میخوام یه کتاب خیلی جالب و سرگرم کننده رو به شما معرفی

کنم. مجموعهء هاچین و واچین/پازلُ بچین، از سری کتابهای کار برای کودکان پیش

ازدبستانه.در کتابهای این مجموعه، بچه ها قطعات به هم ریخته پازل را با قیچی بریده

و سپس انها رو به صورت صحیح روی مقوا چسبانده و رنگ آمیزی میکند.

وسیله ای هستم زینتی که به انگشت میکنی تا دست هایت زیباتر به نظر برسد.در

رنگهای درخشان و زیبا مرا میبینی و معمولاً نگینی بر سر دارم.حالا بگو اسمم

چیست؟(این سوالات در بالای کتاب از بچه ها پرسیده میشود)

اینم یه نمونش که یاسمین کار کرده


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان آوا
16 خرداد 92 15:26
چه جالبه این کتابه خانمیواسه نقاشی نقاشی سوال کرده بودین وقتی یاسمین جون نقاشی کشید یه اسکن از روی نقاشی میگیرین بعد میرید تو اون سایت شبکه پویا اونجا یه سری مشخصات هست پر میکنین بعد ارسالش میکنین.
البته من خودم نفرستادم همسرم براش میفرسته اگه اینایی رو که گفتم نشد خبرم بدین تا دقیق بپرسم


بله عزیزم.ممنون از راهنماییتون
مامان یاسمن و محمد پارسا
16 خرداد 92 16:13
کتاب جالبی باید باشه حتما برا یاسمن می گیرم ممنونم از اطلاع رسانیتون عزیزم


بله جالب و سرگرم کنندست.خواهش میکنم.بوس برای فرشته های خاله
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 خرداد 92 2:22
تایید نکن عزیزم
مامان ملينا
17 خرداد 92 9:55
خوب كاري ميكنين كه اين چنين كتابهاي آموزنده اي رو معرفي ميكنين. آفرين به ياسمين گلي با اون رنگ آميزيش

چون کتاب خوبیه،دوست دارم به دوستانم هم معرفی کنم تا ازش بهره ببرند.ممنون خالهء عزیز
مامان موژان
17 خرداد 92 22:29
الهی قربونت این دخمله برم اینقدر ناناز رنگ میکنه


خدا نکنه خالهء عزیزم
مامان آمیتیس
18 خرداد 92 9:58
آفرين به ياسمين خانوم خوب و باهوش و ممنون مامام عزيز بابت معرفي اين كتابتون دوستون داريم از طرفي آمي و مامي به ياسي مامي عزيز


مرسی خاله جون.خواهش میکنم.ما هم دوستون داریم عزیزم
مامان موژان جون
18 خرداد 92 11:27
ای جانم به این دخملی که رنگ امیزی قشنگی میکنه قربونت برم

ممنون خاله جونم.خدا نکنه.بوس برای موژان جون
مامان سونیا
18 خرداد 92 11:48
خیلی جالب بود ممنون از معرفی به جا و قشنگتون
صبا
18 خرداد 92 15:22
از کجا میشه خریدش؟؟
شهر کتاب داره؟؟


خانومی،این کتاب، هدیه از طرف یه دوست بود.نمیدونم شاید داشته باشه.
مامان آوا
19 خرداد 92 8:39
سلام خانمی یه سوال قالب یاسمین کی درست کرده ؟اگه هنر خودتون هست آفرین به ما هم یاد بدین


بله.میام توضیح میدم
مامان فتانه
19 خرداد 92 16:42
به به معلومه کتاب خوبیه...اگه دوست داشتین پیش ما هم بیاین


خیلی خوبه.مامان فتانه،هر کاری کردم نتونستم بیام وبت.ببخشید
صبا
19 خرداد 92 19:16
ممنونم


خواهش میکنم عزیزم
عاطفه مامان الای
20 خرداد 92 1:52
آفرین به یاسمن گل که کتاباشو مرتب نگه داشته الی همشونخونده پاره میکنه خرابکاره ....

عزیز دلم،الای جونو تشویق کن تا از کتاباش نگهداری کنه، این کتابها واقعاً حیفاً

مامان ترنم
20 خرداد 92 17:56
چقدر کتاب جالبی . تا بحال این مدل کتابها رو ندیده بودم . مرسی از اینکه این پست رو گذاشتی . حتما برای ترنم می خرم آخه اونم عاشق کار با قیچی و درست کردن پازل و کاردستیه.

خوشحالم که خوشتون اومده.مطمئن باش از خریدش پشیمون نمیشی

مامان یاسمن و محمد پارسا
20 خرداد 92 19:44


مــــــــــــرسی گلم

مامان شایان
21 خرداد 92 12:12
مامان یاسمین جون مرسی از معرفی کتابت. خیلی جالبه. شایان بزرگ تر شه براش می خرم

خواهش میکنم.ایشاله
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 خرداد 92 14:58
عزیزم اپم راستی مامانی چرا اهنگ وبتون غمگینه


اومدم.موقتیه حالا عوضش میکنم
مامان یاسمن و محمد پارسا
25 خرداد 92 11:21
عزیزم اپم
ستایش
30 خرداد 92 14:12
مَـ ـن مــے نــویـ ـسَــم تــآ بــدآنـــے تـــو

حجـــآب مَحــــدودیـ ـت اســـت آرے

امـــــآ...

بَـــرآے چـــشم هآے شیــــطآنـــے...!


صد در صد
مریم
19 تیر 92 1:27
ممنون ازشماکه این کتاب خوشگل و خوب و بهمون معرفی کردین



قابل نداشت عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین ☆ می باشد