یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

یاسمین ☆

حرفهای یاسمین جون

1392/3/29 14:52
نویسنده : مامان ز✿ـرا
614 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیزم.امروز میخوام راجع به کارا و حرفایی که این چند وقته انجام دادی و

زدی برات بنویسم. *اول اینکه چند وقتیه که همش دوست داری بدونی قدت چند

سانتی مترِ و وقتی با دوستات هستی، بهشون میگی بیاین قد بگیریم ببینیم کی بلندتر و وقتی بدونی از همشون بلند تری نمیدونی چقد شادی میکنی

ولی وقتی کوتاه تر باشی همش میگی،چرا اونا بلندترن، مگه چی میخورن؟منم از

فرصت استفاده میکنم و وقتی غذاتو کامل نمیخوری میگم :یاسمین خانوم فردا که با

دوستات قد بگیری شما ازهمه کوتاهتری.. و شما هم میای و یه چند لقمه بیشتر می

خوری و من کلی ذوق میکنمهورا

*این شبها که سریال سالهای دور از خانه رو نشون میده میای پیشم میشینی و با

دقت فیلمو میبینی.دیشب به من گفتی مامانی چرا اوشین به کایو میگه خانم کایو ولی

کایو به اوشین نمیگه خانوم اوشین تازه اوشین که قدش بلندترهخنده

*امروز با تلفن به بابایی میگفتی نمیشه به کامپیوتر دوربین وصل کنی که من شما رو

وقتی شرکت هستی ببینم. بابایی گفت نه نمیشه و شما گفتی چرا نمی شه پس تو

هوش سیاه چرا آقاهه میتونه این کار رو بکنهتعجبعزیز دلم دوست دارمماچ

29/03/1392 چهارشنبه 5 سال و 1 ماه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان یاسمن و محمد پارسا
29 خرداد 92 14:20
فدای شیزین زبونی هات عزیزم


خدا نکنه خاله جونم.صد تا بوس برای فرشته های ناز
مامان باران طلا
29 خرداد 92 15:24
آی قربونت برم عزیز دلم با این حرفهات.تو چقدر شیرین زبونی عزیز خاله هزززززززااااااااااار ماشاا...


خدا نکنه خاله جون.ایشاله باران طلا جون هر چه زودتر به حرف زدن بیفته و شما لذت ببرید
نغمه بارون
29 خرداد 92 15:38
سلام عزیزم. عجب هوشی داریا!!!
اما آدم باید شیر بخوره. بینگو بینگو بینگو بخوره تا بلند تر شه! ایشالا 100 سله شی نه صدو بیست ساله شی!


سلام خاله جون.مرسی از راهنماییت.اتفاقاً به مامانی گفتم بینگو بینگو بخره ولی مامانم فقط خندیده از این حرفممرســــــــــی
فاطمه
29 خرداد 92 19:23
سلام یاسمین گلی خوبی؟

عزیزم من یه راه بلدم که بابایتو ببینی ولی البته اگه مامان زهرا بذاره من میگم.

بله خب، اول باید مامانی اجازه بده
مامان حنانه زهرا
29 خرداد 92 23:24



مامان آوا
30 خرداد 92 0:29
خاله یاسمین بعضی از فیلم ها برا یبچه ها مناسب نیست بچه ها باید فیلم های مناسب سن خودشون رو ببینن.فیلم هوش ساه که مناسبت نیست خاله جوندیگه از این فیلم ها نگاه نکن حیف روح لطیفت نیست


شما درست میگید عزیزم ولی چه کنم که به خاطر دایی جونش بعضی از قسمتای این فیلمو میبینه[
مامان آوا
30 خرداد 92 0:30
اینم واسه حرفهای قشنگت یاسمین جون


ممنون خاله جونم
مامان آمیتیس
30 خرداد 92 7:55
آفرين به ياسمين خانوم باهوش و شيرين زبون و قد بلند


قربون خالهء مهربونم
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 خرداد 92 12:54
عزیزم دعوتید
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 خرداد 92 16:24
خصوصی عزیزم
مامان موژان
31 خرداد 92 0:19
الهی قربون این خانم ناناز برم

خدا نکنه عزیزم
مامان ترنم
31 خرداد 92 9:15
مي بيني تو رو خدا اين بچه‌ها آدمو رنگ مي‌كنن. گاهي حرفهايي تحويلت مي‌دن كه خودت تا چند دقيق توي شوكي. اين وروجكها خيلي تيزتر و دقيقتر از اين حرفهان.


دقیقاًخانومی
اعظم مامان آوین
31 خرداد 92 18:54
جووووووووووونم یاسمین ناناز .


ممنون خالهء مهربون
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
1 تیر 92 18:57
فدات بشم شیرین زبون کلی خندیدم


خدا نکنه.الهی همیشه بخندی و شاد باشید
مامان سونیا
2 تیر 92 16:12
امشب رسد از سامره بوی گل نرگس / گلها همه چشم‎اند به سوی گل نرگس
یعقوب شنیده است بـوی پیرهن امشب / مهدی زده لبخند به روی حسن امشب

میلاد امام زمان عج مبارک باد


ممنون خانومی.بر شما هم مبارک
مامان سونیا
2 تیر 92 16:13
ای جونم قربون این دخمل شیرین زبون بشم من قدتم بلند میشه خاله


افرین به این دختر که از حالا به فکر تناسب اندامه



خدا نکنه عزیزم.بله دیگه،از حالا باید بفکر باشه
مامان ملینا
3 تیر 92 13:00
آفرین به یاسمین جون که اینقدر دقیقه و سوالای خوب می پرسه.


مرسی از حضورت خاله جون

مامان یاسمن و محمد پارسا
5 تیر 92 11:15
اپم عزیزم
صبا
5 تیر 92 19:25
بچه همه رو با قد میسنجه دیگه
صبا تا یکاری نمیکنه،بهش میگن مدرسه نمیبریمت،سریع انجام میده
راست میگه دیگه،فکر کردیدمیشه پیچوندش؟


بله،اینم یه مدلشه
آخی،چقد مدرسه دوسته
نه واله
سحر(آبجی محمد طاها)
13 تیر 92 11:12
سلام.اسم من سحرداداشم تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده کدش 380 بهش رای می دید؟ آگه بدید ازتون یه دنیا ممنونم.شما می تونید به 3 نفر رای بدیدازتون خیلی ممنون می شم که من جز اون3 نفر باشمدوستون دارم یه عالمه.رای یادتون نره ها.بای بایشمارهsms:20008080200
عاطفه مامان الای
8 مرداد 92 2:51
خوش به حالت مامان یاسمن که حوصله داری وکار دستی درست میکنی واسه یاسی..
سعی میکنم منم بکنم میبوسمتون
نماز وروزنتون قبول


خانومی اگه یکی دو بار کاردستی درست کنی و شوق آلای جونو ببینی حتماً این کار رو ادامه میدی.موفق باشی.بوس برای آلای جونهمچنین.
سارا
26 مرداد 92 2:49


خاله ی مهربون
22 اردیبهشت 93 20:13
http://www.pixentral.com/pics/1X2djRXh7ZZAMicgm9g7ar0YMWaou0.jpg http://www.pixentral.com/pics/1dmG54EhK7RmSYWJS4a2WlciBi3eR.jpg بازم هست فردا میفرستم عجله دارم
مامان ز✿ـرا
پاسخ
ممنون عزیزترینم.خیلی خیلی قشنگن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین ☆ می باشد