یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 16 سال و 4 روز سن داره

یاسمین ☆

جشن روز آخر سال

1391/12/10 15:07
نویسنده : مامان ز✿ـرا
738 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز آخر کلاس زبان در سال 91 بود. برای همین ما مامانا قرار گذاشتیم برای بچه

ها جشن بگیریم.

من مسئول فیلمبرداری  و یکی دیگه از مامانا یعنی مامان هستی، مسئول خرید

کیک و شیر کاکائو برا بچه ها شدیم. واسه کادو ها شون هم تصمیم گرفتیم خودمون

هرچی که لازم میدونیم برا بچه هامون تهیه کنیم.خلاصه 20 دقیقه آخر کلاس، جشنو

برگزار کردیم.حرکات بچه ها و شادیشون خیلی دلنشین بود. تیچرشون هم که سنگ

تموم گذاشته بود و تمام مطالبی رو که در این مدت 6 ماه بهشون یاد داده بود و

بصورت سانگ(song) به ما نشون داد. باورم نمی شد این فقسلیا این طور قشنگ

کلماتو  تلفظ کنن. چون هر وقت  ازشون سوال میکنیم یه طوری رفتار میکنن که انگار

چیزی بلد نیستن، ولی امروز وقتی میدیدم همشون بخصوص یاسمین گلم انقد قشنگ

برنامه رو اجرا میکنه کلی ذوق کردم و خدا رو شاکر شدم واسه سلامتی و هوشی

که بهشون عطا کرده. بچه ها شادیشون وقتی مضاعف شد که، کادو هاشونو از دست

تیچرشون گرفتن،طفلکیا فکر میکردن تیچر براشون گرفته و کلی ذوق میکردن(یاد اون

وقتا بخیر که مامانِ خودمون کادو میخرید و میاورد مدرسه  و بعدش میگفتن چون بچهء

خوب و درسخونی بودی معلم برات جایزه گرفته و ما چقد خوشحال میشدیم)

بگذریم،شادی و ذوق مامانا به مراتب بیشتر از بچه ها بود.

موقع خداحافظی تیچر خیلی از یاسمین و کاراش تعریف کرد و گفت یاسمین یکی از

بهترینهای کلاسم بوده و اینکه خیلی دختر داناییه.خدا رو خیلی شکر کن بابت یه

همچین بچه ایی، خلاصه کلی غش کردم با این تعریفا.

خانوم محمد زادهء عزیز بابت زحماتی که کشیدید، هزاران بار تشکر 

یاسمین گلم، امیدوارم همیشه شاد باشی و موفق. دختر نازم ممنون

که باعث افتخاری. دوست دارم عزیزکمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

وانیا باستان پور
17 اسفند 91 14:06
ما برگشتیممممم


به سلامتی
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 اسفند 91 16:05
افرین به یاسمن عزیز و باهوشم


ممنون خاله جون
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 اسفند 91 16:05
عزیزم رمز امید بخدا
مامان آوا
17 اسفند 91 21:11
واقعا این بچه ها یه چیز دیگه ایی هستند.ما رو هم دعا منید


دقیقاً.حتماً
مامان ترنم
19 اسفند 91 10:00
آفريت به اين دخملي باهوش و فعال.

عزيزم ياسمين ترم چندم زبان هستش؟؟؟؟؟؟
من براي ترنم پرسيدم گفتن هنوز زوده براش البته دو ترم رفت ، ولي ديگه گذاشتم براي بعد از كلاس اول.
ماماني مهربون به نظرت دوباره بزارمش يا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستي رفتي زيارت امام رضا براي ما هم دعا كنين.


ممنون خاله جون،ترم چهارم.منم وقتی می خواستم یاسمینو ثبت نام کنم،همه بخصوص بابای یاسمین مخالفت کرد و می گفتن زوده.ولی جلسهء اول که برگزار شد،انقد به یاسمین خوش گذشت که از فرداش می گفت بریم کلاس زبان،چون خانومشون همش بصورت بازی با اینا کار میکنه.از یکشنبه تا 4 شنبه ست،برای اینکه بچه ها خسته نشن 1ساعته برگزار می شه.
مامانی عزیز اگه می بینی ترنم جون علاقه داره و بصورت بازی باهاشون کار می کنن بذار، ولی هر جایی ثبت نام نکن چون اگه بچه ها خسته بشن،بعداً مشکل ساز می شه.
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
19 اسفند 91 15:14
یاسمین هورا هورا هورا I LOVE YOU


خاله جون Me too
Mrs Bloom
23 اسفند 91 12:14
به به چه خبر بوده
خب فیلمشو به منم نشون بدید دیگه
همی گویم و گفته ام بارها...
هرچی زودتر، بهتر...واسه یادگیری زبان خارجی،
من شخصا مثله چی پشیمونم که زودتر شروع نکردم...
همونجور که میدونید بچه ها توانایی یادگیریِ زبانشون 100 برابره بزرگتراست!
خیلی خوبه که یاسمینم استعدادشو داره؛ حتما ادامه بدید ایشالا تا بره مدرسه دیگه تافلشو گرفته
خانم محمد زاده همکار نمیخواد؟!

جات خیلی خالی بود.
حتماً،باعث افتخاره که فیلمشو ببینی
باریکلا،منم همینو میگم،ایشاله یادگیری همچنان ادامه داشته باشه
خانوم محمد زاده،استاد میخواد،افتخار میدید؟  

عاطفه مامان الای
20 فروردین 92 23:50
سلام خیلا ممنون از راهنماییتون حتما امتخان میکنمتازه رفته بودین مشهد ؟زیارت قبول درست سال پیش رفتیم ولی هر کی میره مشهد حسودیم میشه چون من وقتی میرم مشهد تمام دردامو فراموش میکنم جون الای وقتی 65 روزش بود مامانم فوت کرد وقتی هم 8 ماهش بود بابام فوت کرددیگه روحیه واسه زندگی کردن نمیمونه الان یکم بهتر شدم چون زیاد اینترتت مرم وموضوعاتی رو که دوست دارم سرگرمم میکنه وبلاگ هام هم سر گرمم کرده دیگه افسرده نیستم خودم رو دست خدا سپردم منو لینک کنید هردو وبلاگم رو ..منم فردا این کارو میکنم یاسمین رو ببوسین شب خوش


خواهش میکنم.بله،قبول حق.ایشاله بازم قسمتت بشه خانومی.واقعاً متاءسف شدم.خدا رحمتشون کنه.کار خوبی کردی که خودتو بدست حق سپردی.لینک شدی خانوم.بوس برای الای جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین ☆ می باشد