یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

یاسمین ☆

دعوت به مسابقه___بازی

1391/12/11 23:35
نویسنده : مامان ز✿ـرا
644 بازدید
اشتراک گذاری

من و یاسمین جون از طرف دوست عزیزمون، مامانِ هنرمند کوچولو (آوای ناز) به این

مسابقه دعوت شدیم. در این مسابقه باید:

1_دلائل ساخت وبلاگمونو بگیم یا اینکه چرا وبلاگمونو دوست داریم 

2_سه نفر از دوستای خوبمونو دعوت کنیم.

منم از سه تا از دوستای خوبم دعوت میکنم تا در این مسابقه شرکت کنن

 

آوین مشعل چی (سرخی عشق در زلالی آب)

فرشته های ناز زندگی ما (یاسمن و محمد پارسا جون)

مامان از کودکی هام بگو (امیر علی عزیز)

 

ابتدا باید بگم که من هیچ اطلاعی از وبلاگ نداشتم، تا اینکه دختر عمهء گلِ یاسمین (پرگل

جون) منو با این محیط آشنا کرد و آموزشهای لازم رو به من داد که ازش خیــــــــــــــــلی

ممنونم.ماچ

این وبلاگو ساختم و دوست دارم، چون به نوشتن خاطره علاقه دارم، و چه زیباست نوشتن

خاطراتِ میوهء عشق، نوشتن خاطرات عزیزترین بهانهء زندگیم (یاسمین جونم) و اینکه،وقتی

بزرگ شد و این مطالبو خووند، بدونه که وجودِ نازنینش انقدر با ارزش بوده که براش وقت

گذاشتم و این مطالبو که برگرفته از کارها و شیرین زبونیاش بوده، نوشتم تا هر وقت می

خوونه ذوق کنه، همونطور که با دیدن عکسها و فیلماش خوشحال میشه و در آخر اینکه

اینجا ما دوستای خوبی پیدا کردیم که باعث شده خیلی چیزای خوب از هم یاد بگیریم. قلب

 این روزا یاسمین بازیش شده این که مدام میگه:مامان بگو بادبزن، منم میگم بادبزن میخنده و میگه: برو تو کوچه داد بزنخنده 

دوچرخه، سیبیل بابات میچرخه___________دمپایی، بپر بغل زن دایی

سینی، مامان داره نی نی______________مهره، بپر بغل زهره

عدسی، فردا مرخصی_____________لوبیا، فردا زود بیا

باس،بخور یه کاسه ماست____________یلو،نشی وِلو

و خیلی چیزای دیگه که از خودش در میاره. به آقا جونش که می رسه دیگه بدتر، یکی این میگه یکی اون بای بای


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
25 بهمن 91 17:18
عزیزم ممنونم از دعوتتون یکی دیگه از دوستان دعوتمون کرده بود ممنونم که دعوتمون کردید خوشحالم که بهتر شدیدو امیدوارم بهتر تر بشید


ممنون،ایشاله همیشه سلامت باشید
مامان یاسمن ومحمد پارسا
25 بهمن 91 17:20
خدا را شکر که حالت خوبه یاسمن جون ایشالاه همیشه شاد و سلامت باشی


همچنین گلای ناز شما
مامان آوا
25 بهمن 91 18:47
ولنتاین مبارک
صبا
25 بهمن 91 21:33
ولنتاین مبارک . منو ببخشید به خاطر کم لطفیم و اینکه دیر سر زدم


همچنین.اختیار دارید
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
26 بهمن 91 0:37
سلااااااااااااااااااااام عزیزم من هرشب به وبت سر میزنم ولی آپ نبودی تا آخرین لحظه هم اومدم دیدم آپ نیستی و چون باید خبر میدادم فکر کردم فعلا نمیای وب شرمنده وگرنه شما جز دوستای عزیز ما هستین و حتما دعوتتون میکردم حالت چطوره بهتر شدی انشاا...


خانومی وفاداریت ثابت شده.ممنون که به یادمون بودی.خدا رو شکر بهترم.
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
26 بهمن 91 0:39
نخود نخود هرکه رود خانه خود بوس بوس صد تا بوس برای یاسمین جون


مرسی عزیزم
مامان ترنم
26 بهمن 91 10:11
اي جان به اين دختر شيرين. واقعا چرا بچه‌ها عاشق اين بازين؟؟؟؟؟؟؟؟


ممنون.شاید بخاطر اینه که بچه ها بازی دو نفره رو خیلی دوست دارن.بخصوص اگه بازی به صورت آهنگین باشه.
مامان یاسمن ومحمد پارسا
26 بهمن 91 10:46
عزیز دلم خیلی خوشحال شدم و باعث افتخاره که دعوتمون کردید عزیزم یکی از دوستان دیگه مارا دعوت کرده بود ما هم پذیرفتیم تو وبلاگمون که بیاید می بینید


0k
مامان یاسمن ومحمد پارسا
26 بهمن 91 10:58
عزیزم دعوتتون را با جان و دل پذیرفتم


ممنون خانومی
Mrs Bloom
27 بهمن 91 20:44
ای بابا خجالت دادین منو که!!
خواهش میشه...من خودم از شما خوشحال ترم که شما رو با این محیط آشنا کردم!!
البته به طور کلی محیط مجازی داغونه ولی میشه ازش استفاده های خوبم کرد مثل شما
ایشالا که وبلاگتون پابرجا باشه! تا یاسمین جون بیاد بخونتش کلی کیف کنه!
این وروجکی که من میشناسم الانم باش الفبا کار کنین یاد میگیره!
چاکریم خلاصه


اختیار دارید.ما بیشتر
مامان یاسمن ومحمد پارسا
28 بهمن 91 17:18
عزیزم خصوصی
مامان آوا
28 بهمن 91 19:05
سلام دوست خوبم امیدوارم که خوب باشین.خوشحال میشیم ا زاون وبلاگ اصلی اوا خانمم دیدن کنید.


حتماً خانومی
saba
1 اسفند 91 14:24
salam . man apam.
مامان نسترن
7 اسفند 91 0:57
ممنون عزیزمکه دعوتم کردی.
دوستی
15 اسفند 91 20:15
خواهش میکنم :
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین ☆ می باشد