یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

یاسمین ☆

معذرت از دختر قشنگم

1391/9/21 17:46
نویسنده : مامان ز✿ـرا
510 بازدید
اشتراک گذاری

 

یاسمین چند ماه پیش گفت مامان دیگه موهامو کوتاه نکن ،دوست دارم

موهام بلند بشه، منم قبول کردم.دیگه موهاش تقریباً به شونه هاش رسیده بود،

طوری که میشد ببندیش.دیروز که داشتم آمادش میکردم برای  کلاس نقاشی، وقتی

موهاشو شونه کردم دیدم یه طرفش بلندتره،از اونجایی که تا الآن نذاشته ببرمش

آرایشگاه و همیشه خودم موهاشو مرتب میکردم،با خودم گفتم کاری نداره یه کم

براش مرتب میکنم، هر چی کوتاه میکردم نامیزون تر میشد، یه دفعه به خودم اومدمو

دیدم ای دل غافل، موهاش رسیده به پس گردنش.تعجب

وای خدای من...استرس

وقتی رفت جلوی آینه و خودشو دید، دیدم دستاشو گذاشت رو چشماشو شروع کرد

به گریه کردن.گریه وقتی بغلش کردم موهاشو نشونم داد و گفت:مامان،آخه موهام

دیگه چه جوری بلند میشه.گفتم ترو خدا گریه نکن، تو غصه نخور، زودی بلند میشهنگران

از دست خودم کلافه بودم،کلافه همش به خودم میگفتم خیلی .... ، کارم مثل پت و

مت بود.اشکای یاسمین گلمو پاک کردمو بهش قول دادم دیگه دست به موهای

قشنگش نزنم.افسوسآخ

عذر خواهیو واسه یه همچین وقتایی گذاشتن دیگه.

معذرت ،معذرت،معذرت *خانوم گلم* معذرتخجالتماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
19 آذر 91 22:38
آخییییییی عزیزم غصه نخور زیاد غذا بخوری زود بلند میشه نازی جون مامانی بگم آقای آچار گازت بگیره دل دخملی رو شکوندی


خاله جون منم بهش همینو گفتم.میدونم خیلی اشتباه کردم ولی به آقا اچاره خبر نده دیگه، گاز بگیره، جیغ میزنم، یاسمینم میترسه.
مامان یاسمن ومحمد پارسا
20 آذر 91 15:16
عیبی نداره عزیزم مامان می خواسته خوشگلت کنه ایشالاه دفعه بعد موهات خوشگلتر و مرتب تر میشه عزیزم


والا نیتم همین بود،خاله جون
مامان آوا
20 آذر 91 18:14
اشکالی نداره یاسمین خانم آدم باید همه چیز رو تجربه کنه و موهات هم تا عید بلند میشه.


قربون شما
مامان شایان
21 آذر 91 9:35
آخیییییییییی عزیزم. خیلیییییییییییییییی دلم براش سوخت


من خیلی ازش عذر خواهی کردم
منا
24 آذر 91 11:49
سلام گلم ممنون از حضورت دوباره بیا منتظرم


کجا بیام؟
P@rgol
27 آذر 91 1:34
وای چه اشتباه غیر قابل بخششی!
شوخی نکردما جدی گفتم!
من خودم همیشه حسرت موی ِ بلند دارم ، گفتم براتون...
دیگه حالا یکی بیاد کوتاهشم بکنه دیگه هیچی...
ولی یاسی جون،ننه، تو هنوز جوونی وقت بسیار داری واسه این کارا...


میدونم چی میگی،حالا شما کوتاه بیا دیگه!
صبا
27 آذر 91 12:04
سلام و ممنون از نظرتون. امروز اموزش و پرورش مدارس را تعطیل کرده بود و من توانستم به وبلاگم سر بزنم و از فرصت پیش رو استفاده کنم . ممنون از نظرتون. ناراحت نباشید خاله جون. گاهی اوقات پیش می اید. اما یاسمین جون می تواند موهایش را از این به بعد و با حالتی بهتر بلند کند. تازه موهایش پرپشت تر هم میشود.
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
29 آذر 91 15:15
در آغاز زمستان هرگز زمستانی مباد ، بهار آرزوهایتان یلدا مبارک
وانیا باستان پور
29 آذر 91 20:49
یلداتون مبارک
اعظم مامان آوین
30 آذر 91 10:22
قربونش برم .اشکال نداره تو همه جوره خوشگلی عزیزم .منم یک ماه تموم روی آوین کار کردم تا راضیش کردم موهاشو کوتاه کنم .حالا بعدا عکسهاشو میزارم ببینین .آخه بهتره چون حس کردم جلوی رشدشو گرفته بود .
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
30 آذر 91 13:35
در آغاز زمستان هرگز زمستانی مباد ، بهار آرزوهایتان یلدا مبارک
فاطمه
30 آذر 91 19:37
یاسمین خانم من دوستدارم وب خانم خوشگلی مثل ت رو لینک کنم شما م اگه خواستید می تونید منو لینک کنید اینم ادرسشhttp://delevarf79.blogfa.com/
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
4 دی 91 22:39
مامان زهرا کجایییییییییییییییی؟
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
6 دی 91 21:49
دلمون واستون تنگ شده یه عکس از موهای یاسمین جون بزار ببینم موهاش بلند شده


ممنون،منم همینطور.چشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین ☆ می باشد