یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

یاسمین ☆

چراغ راهنما_خبردار

1392/3/9 14:22
نویسنده : مامان ز✿ـرا
576 بازدید
اشتراک گذاری

اینم یه چراغ راهنما که یاسمین خانوم تو درست کردنش خیلی کمک کرد (یعنی مغز گردو

ها رو همشو خورد چشمک)

 یه شعر جدید که یاسمین تازه یاد گرفته، تازشم به مائده (دختر خالش) که

سه سالشه، هم یاد داده تشویق

دار دار خبردار

دستمال آبی بردار

پراز گلابی بردار

دستماله کو؟ کلاغ برد

گلابی کو؟ کلاغ خورد

کلاغ سیاه قار قاری!

چه کار به کار من داری؟

منتظرم که صبح زود، دستمالمو پس بیاریمتفکر

افسانه شعبان نژاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
19 دی 91 23:41
نوش جونش باشه موهاش بلند شده ؟


بله،یه کم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
19 دی 91 23:41
نوش جونت عزیزم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
20 دی 91 17:25
بله پارسا که سال دومشه اما یاسمن از فردای روز تولدش می پرسه مامان تولد من دوباره کی میشهمنم نظرم همینه ممنونن از راهنماییتون


این دخترا که از تولد خسته نمیشن.ایشاله به سلامتی
فاطمه
20 دی 91 18:28
اره عزیزم ممنون که بهم سر زدید
صبا
20 دی 91 20:22
سلام و شرمنده که دیر سر زدم . چه شعر قشنگیه . من ازش خوشم اومد البته به سن من خیلی نمی خوره ولی خیلی قشنگه
صبا
20 دی 91 20:44
خوش حالم که شعر یاد گرفتی عزیزم
مامان آوا
20 دی 91 22:01
آفرین چه قشنگ و خوب درست کردی یاسمین جون
اعظم مامان آوین
22 دی 91 21:33
آفرررررررررین به این دختر زرنگ وباهوش .شعرتم خیلی قشنگه عزیزم .برای آوین خوندم یاد گرفته و میخونه .بوووووس بووووووس
مامان شایان
24 دی 91 14:42
آفرین عزیزم. نوش جانت
مامان شایان
24 دی 91 14:46
مامان یاسمین عزیز من کیلیپ برای تولد و جشن ها و نامزدی و عقد و ... درست می کنم. که هم می تونید تو جشن بگذارید همه ببینند و هم به عنوان سورپرایز برا دوست یا همسر و یا تو جشن تولد بکوچولوتون ه عنوان گیفت بدبد و یا تو جشن پخش کنید که با استقبال زیادی روبرو می شه. اگه دوسن داشتید من در خدمتتونم
مامان شايان
24 دی 91 18:14
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده منتظر دستاي پر محبت شماست تا بهش راي بدين خاله جون ترو خدا زود بياين فقط تا دوشنبه وقت داريم راستي بايد به 2 نفر راي بدين تا ثبت بشه ممنون اينم لينكش http://koodakeman91.niniweblog.com/post1099.php
مامان شایان
24 دی 91 23:04
عزیزم من خودم برای تولد شایان از عکسهای از اولین روز تولدش تا 1 سالگیش یک کیلیپ با آهنگ هاس شاد ساختم و تو جشن تولدش گذاشتم و همه خیلیییییییی خوششون اومده بود. می گفتند خیلیییییییی جالبه و تغییرات شایان رو می دیدند و خودمون هم از اون روز تا حالا صد بار می شینیم و می بینیمش. جالبه که شایان هر روز میگه براش بگذارم. خیلی خوشش می یاد.
هر کسی هم تا حالا سفارش داده و براش درست کردم خیلی خوشش اومده.
شما هم اگه دوست داری باید عکس هاشو برام بفرستی

در اولین فرصت چشم

صبا
25 دی 91 10:31
چه چراغ قشنگی درست کردی خاله جون اپم
نرگسی
26 دی 91 22:25
مامانی کاری نداره یه مستطیل بافتم و تا کردم و درزش رو دوختم و جای شستم رو باز گذاشتم .. من اندازه ی دست خودم 46 تا دونه سر انداختم ..


ممنون خانومی
هستی
4 بهمن 91 16:17
سلام چه چراغ راهنمایی قشنگیه انشاالله گوشت بشه به تن اش مغز گردو ها چهار سال و هشت ماهگیشم مبارک اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی http://termination.blogfa.com/ و همینطور یک جمع دوستانه کوچیک در این وبلاگ کار خوب داریم که آدرسش را این زیر می دم خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید http://kare-khoob.blogfa.com/
وانیا باستان پور
5 بهمن 91 18:35
به ما سر نمیزنید
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
8 بهمن 91 2:38
سلام زهرا جون حالت خوبه کجایی ؟ دختر گلت رو ببوس
مامان ترنم
9 بهمن 91 9:29
وااااااااااااي . چه وبلاگ خوشگلي و چه دختري نازززززززززززززززي.
مامان یاسمن ومحمد پارسا
9 بهمن 91 19:06
عزیزم خصوصی
فاطمه
11 بهمن 91 17:34
اپم یاسمین خانم یه سری بهمون بزن خانم خوشگل
مامان آوا
11 بهمن 91 17:55
سلام مامانی چرا این قدر کمرنگ شدی نمی بینیمت کجایی؟


زینب
12 بهمن 91 15:56
عالی بود دوستم . البته ایده خیلی خوبی برای بازی با دخترکم مرسی خیلی مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین ☆ می باشد