یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

یاسمین ☆

نقاشی،کاردستی

1392/3/9 14:22
نویسنده : مامان ز✿ـرا
578 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی این نقاشی و کشید، گفت: مامان ببین الان عیده، چون ماهی و گل تو

خونه ست (تو خونهخنده)

 

اینم کاردستی از روزای بارونی و برفی برای کلاس زبان (این بارونای قشنگ اثر

انگشتای کوچولوی یاسمین گلمه. چتر، شال، کلاه و دستکشا رو هم خودش کشیده)

فدای دستای کوچولوت،قشنگم

وقتی داشتم از کاردستیش عکس می انداختم گفت: از منم بنداز دیگه،خودم درستش

کردم متفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان یاسمن و محمدپارسا
2 آذر 91 12:05
فدات بشم خیلی قشنگ کشیدی
P@rgol
3 آذر 91 22:37
آخــــــــــــــــــی عکسو! عزیزم کاردستیت خعلی خوشگله اون الان ماهیه یاسمین جون یا زیردریایی؟! فدات شم هنوز دور نزدی؟؟؟؟؟؟؟! دق دادی منو که!!
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
7 آذر 91 0:26
آفرین یاسمین جون من به این سن و سال بلد نیستم دستکش و چتر بکشم قربون اون لبخندت که نشونه پیروزیه


خاله جون یاسمین کلاس نقاشی هم می ره.ممنون از نظرت
مامان آوا
7 آذر 91 20:48
سلام دوست خوبم مرسی از اینکه به وبلاگم سر زدی.تقریبا هم سن وسال منی.شما هم نقاشی های قشنگی کشیدی
با اجازتون لینکتون میکنم که بازم نقاشی های قشنگت رو ببینم


مرسی،منم لینکتون کردم
مامان شایان
8 آذر 91 12:12
آفرین عزیزم. خیلییییییییییییییییی قشنگهههه


ممنون خاله
مامان طاها
8 آذر 91 15:47
یاسمین جون تو چقد با استعدادی عزیزم افرین



ممنون از تعریفتون

مامان ترنم
29 بهمن 91 8:11
عزيزم. آفرين به اين همه ذوق و استعداد. . چه فعال .خسته نباشي گلم.


مرسی خاله جون
مامان دنی جون
7 بهمن 92 22:34
دخمل هنرمندی داری هزار ماشاله
مامان ز✿ـرا
پاسخ
شکر خدا،ممنون عزیزم.بوس برای دنی جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین ☆ می باشد