یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

یاسمین ☆

شربت___تولد بابایی مبارک

1392/3/11 20:59
نویسنده : مامان ز✿ـرا
359 بازدید
اشتراک گذاری

شربت آلبالو  گرفته بودم تا هر چند وقت یکبار ازش استفاده کنیم ولی مگه شما

گذاشتی تا من سرگرم کارام میشدم، می رفتی برای خودت درست میکردی و

میخوردی تا اینکه یه بار داشتم تلفنی با بابایی صحبت میکردم، دیدم بازم رفتی سراغ

یخچال و شربت. به بابایی گفتم یاسمین شیشه شربتو خالی کرد و یه لیوانشو هم

برای ما نذاشت. تلفنو دادم بهت تا با بابایی صحبت کنی، بابایی به شما گفت:شنیدم

خوب شربت درست میکنی، امروز که اومدم خونه باید برام شربت آلبالو درست کنی و

شما گفتی: حتماً بابایی جونهورا

اینم عکس درست کردن شربت برای بابایی بدست یاسمین جونماچ

امروز تولد بابا محمد هم هست واسه همین دیشب ما یه جشن کوچیک برای بابایی

گرفتیم، خیلی خوش گذشتتشویققلب

صدای یک پرواز، فرود یک عزیز دل، آغاز یک معراج و شروع یک زندگی...تولدت مبارک

همیشه لبخند بر لبانت، عشق در قلبت، لطف در نگاهت، محبت در چهره ات، بخشش

در رفتارت و حق در زبانت جاری باشد، عزیزترینم تولدت مبارک

*این قاب عکس از طرف یاسمینه که با کمک دختر عمهء گلش و راهنمایی های خودم

درست شده*هورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان باران طلا
10 خرداد 92 15:38
یاسمین خانم تولد بابایی مهربونت مبارک.مامانی این کیک خوشگل کار خودته؟دستتون درد نکنه .چه جشن خودمونی و قشنگی.ایشلا همیشه 3تایی شاد باشید


ممنون خاله جونی.نه کار خودم نیست ولی خودم رفتم خریدم(خنده)مرسی گلم.همچنین شما.بوس برای باران طلای نازم
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
10 خرداد 92 15:38
سلام گلم مرسی که به ما سر زدید

تولد همسرم 9 خرداد هست من چون عجله داشتم اشتباه 3 را 5 زدم.


سلام خانومی،خواهش میکنم.پس تولدشون مبارک
مامان آوا
10 خرداد 92 19:33
تولدت بابایی یاسمین جون مبارک


مرسی خالهء مهربونم
مامان آوا
10 خرداد 92 19:35
سلام خانمی آره اون بالایی وبلاگ توی اون دو تا حباب ها دو تا عکس خوشگل از یاسمین خانم هست.فقط همین عزیزجون


علیک سلام.مرسی که اطلاع دادی فکر کردم عکس قالبش نمی یاد
مامان موژان جون
10 خرداد 92 20:36
عزیزم ممنون از کارتی که برام فرستادی خیلی خوشحال شدمتولد همسری هم مبارک


قابل دخمل خوشگلتو نداشت.خیلی ممنون عزیزم
مامان حنانه زهرا
11 خرداد 92 2:08
ایشالله همیشه زندگی به کام شماوعسل خانوم نانازی باشه
ممنون که به دخملم سرمیزنید
عسل خانوم خیلی شکموییاااااااااااااااااااااااااااااااا
جای خاله خالی
ماچ از اون لپات عسل مسلی


ممنون از دعای قشنگت.دخمل نازی دازید ما هم دوست داریم عکسای خوشگلشو ببینیم.
خاله جون کاش تو غذا خوردن اینجوری بود ولی افسوس...
واقعاً جاتون خالی بود.بوس برای حنانه زهرای ناز نازی
مامان آمیتیس
11 خرداد 92 8:37
سلام واي چه دختر هنرمندي ياسمين جون براي ما هم شربت آلبالو درست مي كني آخه ما خيلي اين شربت خوشمزه رو دوست داريم و مامان هنرمند شما بلده اما مامان آميتيس بلد نيست عشقم دوست داريم


شما بیا پیشمون،همه کاری براتون انجام میدیم.ما هم شما رو دوست داریم.
مامان آمیتیس
11 خرداد 92 8:39
واي مبارك باشه ماماني ايشالا هميشه در كنار هم خوب و خوشبخت باشيد زير سايه حق راستي چقدر مامان ياسمين با احساس و با سليقه هست خوش به حال باباي ياسمين راستي توي اون كادوهاي خوشگل چي هست ماماني ياسمين جونمو ببوس


خیلی ممنون از دعای قشنگت.شما لطف دارید خانومی.دو تا تی شرت از طرف من و مادر شوهر.بوس برای آمیتیس قشنگم
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 خرداد 92 12:37
تولد بابای را بهت تبریک می گم عزیزم و همینطور به بابی و مامان مهربونت عزیزم به یه بازی وبلاگی دعوتی زود بیا پیشمون


مرسی خاله جونم.اومدم
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 خرداد 92 16:24
افرین گل مهربونم که فکر بابای هستی عزیزم یاسمن هم عاشق شربت البالو


بله دیگه ما هوای باباییو داریم همه جوره.قربون یاسمن جونم
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
11 خرداد 92 21:34
منم از اون شربت میخوام تولد همسر گرامی تون رو تبریک میگم با آرزوی بهترین ها برای شما

الهــــــــــــی...خیلی ممنون.منم برای شما آرزوی سلامتی و شادی دارم

Mrs Bloom
12 خرداد 92 2:29
عه چه بامزه!
من یادم رفت اینجا تبریک بگم الان میگم
هپی بِرث دِی تو دایجون
یاسمین که میگفت گوسفند درست کردم!!!!!!!!!!
ایشون که خرچنگ تشریف دارن پس؟!
ولی خیلی بامزست
اون گوشه چیه؟ یه فرد با سبیل؟
یک فرد با 2 تا پا و سبیل؟ یک موجود که به خرچنگ چسبیده؟!
یاسمین جون به پسر عمش رفته اگه از خوراکی خوشش بیاد بر بقیه اعضای خانواده حروم میشه
باز خوبه به ددیش رحم کرده

ممنون خانوم خانوما.اون گوشهء قاب،همون آقا بع بع ایهء بامزست دیگه.
پس حالا باید گفت،بچهء حلال زاده به پسر عمش میره.بله دیگه دخمل ما فقط هوای ددیشو داره، منم که هویج(ناراحت)

مامان نسترن
12 خرداد 92 15:35
تولد بابایی مهربونت مبارک دختر گل. قدر مامان و بابا رو بدون که یکی یه دونه ان


ممنون عزیزم.چشم خاله جون
مامان یاسمن و محمد پارسا
13 خرداد 92 12:10
مامانی اهنگت کو یاسمن گفت بریم اهنگ یاسمینو گوش کنیم اومدیم دیدیم نیست


نمی دونم چرا اینجوریه،یه موقعه زودی پخش میشه یه موقعه هم غش میکنه(ناراحت)
مامان یاسمن و محمد پارسا
13 خرداد 92 16:23
یاسمین جون دستتدرد نکنه خیلی قشنگه عزیزم مامانی عزی عکسهای یاسمین اون گوشه خیلی قشنگه مخصوصا اون اولی کهاونجا می خوام بغلش کنم بوسه بارونش کنم نازی خانومو

قربون شما برم که انقد مهربونی.بوس برای فرشته های ناز نازیت
مامان یاسمن و محمد پارسا
13 خرداد 92 17:19
اپم مامانی
خاله مریم
14 خرداد 92 23:31
سلامممممممممممممممممممممممم.خیلی وبلاگتون قشنگه و کلی کیف کردم از شیرین زبونی وشیرین کاری های یاسمین خوشگله((امونا)).از طرف خاله مریم که یاسمین رو اندازه ستاره های دنیا دوست داره


علیک ســـــــــــــــلام.مریم جون یاسمین کلی خوشحال شد وقتی گفتم خاله مریم برات کامنت گذاشته بخصوص وقتی گفتم (آمونا)یاسمین گفت:خاله مریم جون،جیجلی،وقتی اومدی تهران بازم بگو امونا و باهام زیاد بازی کن.بوس برای خاله مری.
عاطفه مامان الای
16 خرداد 92 3:16


آفرین گلم یاسمن جون...

خاله جونم مرسی.راستی چه عجب که اومدی پیشمون.بوس برای الای جونی

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین ☆ می باشد