یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

یاسمین ☆

مادرای بی فکر ..

1391/8/16 16:20
نویسنده : مامان ز✿ـرا
335 بازدید
اشتراک گذاری

چقد بدِ که بعضی از مادرا اصلاً مراعات حال بقیه رو  نمی کنن. مثلاً ساعتی که بچه ها

میرن تو کلاس  وامیسن پشت در کلاس، بلند بلند که حرف میزنن هیچ، هر 5دقیقه هم

دلشون تنگ میشه و به بچشون ابراز علاقه میکنن. ما موندیم چیکار کنیم از دستشون.

بهشون که می گیم ،میگن: وا بچم تحمل دوریمونو نداره، گریه میکنه و هزار و یک

دلیل بی ارزش. با این کارشون بقیه بچه ها هم به جون ماماناشون نق می زنن که چرا

شما میرین پایین، مامان فلانی پشت در نشسته. یکیش هم یاسمین خانوم، از وقتی

مامانا رو دیده همش می گه، تو هم باید بمونی پشت در کلاسمون. کلی باهاش

صحبت کردم که این کار درستی نیست و من پایین که هستم حواسم به شماست و

از دوربین نگات میکنم و از این جور حرفا، تا اینکه خانوم یه کم قانع شده.به متصدی

اونجا هم گفتیم بنده خدا چند بار هم تذکر داده ولی کو گوش شنوا. بیشتر این مادرا

رو که نگاه می کنم متوجه میشم انقد که خودشون وابسته بچه هاشونن،

بچه هاشون اصلاً تو این فکرا نیستن. کاش یکبار هم که شده امتحان می کردن و رو

حرف خودشون اصرار بیخود نداشتن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان 2بهونه قشنگ زندگی
17 آبان 91 15:57
خانومی دل به دل راه داره من همش امروز دنبال وب شما میگشتم الان لینکتون کردم خیال راحت در مورد مادرای بی فکر باید معلم بچه ها تذکر بده چون حواس بچه ها پرت میشه


مرسی عزیزم،درست میگید
مامان شایان
20 آبان 91 13:52
عزیزم خب با معلمشون صحبت کن. بگو اجازه نده که مامان ها پشت در بایستند


معلمشون چند بار گفته ولی بهونه ها فراوونه!!!
هدیه!
21 آبان 91 20:02
وای انقد لجم میگیره از این مامانا که بچه هاشونو لوووووووس بار میارن!دودش میره تو چشم اطرافیانا!مامانه که حال میکنه!اه اه من خودم زیاد با اینجور آدما و بچه هاشون در گیر شدم!
مامان آوا
21 آذر 91 19:07
اون مادرا نمی دونن که با این کاراشون چه ظلم بزرگی در حق بچه هاشون میکنن


دقیقاً
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین ☆ می باشد