یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

یاسمین ☆

کفش_پیچ

1391/8/7 18:54
نویسنده : مامان ز✿ـرا
591 بازدید
اشتراک گذاری

 

  دو تا دیگه از شعرهایی که یاسمین جونی بلده و خیلی قشنگ می خونه

 

یکی بود یکی نبود، زیر گنبد کبود  کفشی بود که بند نداشت    بندای بلند نداشت           

رفت و رفت به خاک رسید     یه دونه کوچولو کرم خاکی دید

گفت:تو بند من میشی نازت کنم؟ ببندمت بازت کنم!

کرمه گفت:نه، نمیشم     آخه من تشنه می شم، گشنه میشم  

زیر خاک ژینگول و وینگول میخورم    صبح تا شب وول میخورم

من جایی بند نمیشم

                              برو بند خودتو پیدا بکن      من برات بند نمیشم 

یکی بود یکی نبود،زیر گنبد   یه پیچ زنگ زده بود وا نمی شد 

        چپ و راست، پایین، بالا نمی شد  

          آقای آچار اومد گازش گرفت محکم و سفت 

حالا هی آچار بپیچ، پیچه بپیچ   پیچه گفت: قیچ و قیچ و قیچ

       آچاره بعد از کارش، رفت تو جعبه ابزارش

                  پیچه شد بازِبازِباز        شد یه پیچ قد دراز            

 

شاعر: ناصر کشاورز (سروش خردسالان)  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

هدیه!
7 آبان 91 20:26
ما که این شعرو با صدای قشنگش میشنویم!وای من اولین بار که شنیدم کلی دلم ضف رف که یه بوس گنده بکنمش!


ای جانم.
مامان 2بهونه قشنگ زندگی
10 آبان 91 20:00
ااااااااااااای جونم خیییییییییییییییییییلی ذوق کردم برای شعر خوندنش الهی زنده باشه شیرین زبون


ممنون عزیزم
مامان نسترن
11 آبان 91 19:56
دوست گلم. نینی نازگلی ,عیدت مبارک. الهی لبت همیشه خندون,دلت همیشه مهربون.
P@rgol
12 آبان 91 1:13
به به شعرای آشنا
ایشالا زوده زوده زود خوب شی یاسمین جونم و البته بعدش به قولت عمل کنی!!!!!!!!!!


قرار شده هر جا هستیم دور بزنیم بیایم پیشتون
P@rgol
12 آبان 91 1:14
عه این کرمو الان دیدم چه بامزست!!!!!!!!!
چه عجله ای هم داره
نور افشانی هم باحاله


از ترس اینکه بند کفش نشه،فرار میکنه
ممنون
مامان ملینا
20 آبان 91 19:48
ای جانم ماشالا به این دخملی چه قشنگ شعر میخونه



niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین ☆ می باشد